اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۶۶۱

اگر خواسته هایم محیا نشود کارم را ادامه نخواهم داد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بخشی از مطالبات بازیکنان را تأمین کردیم و تا فردا به حساب آنها واریز می‌شود.
۲۲:۱۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سیدرضا افتخاری در مصاحبه‌ای در پایان دیدار استقلال و لوکوموتیو ازبکستان گفت: بازی بسیار خوبی بود و خوشحالیم که در این مسابقه برنده شدیم. دلیل این پیروزی تلاش بازیکنان و کادر فنی در سایه حمایت هواداران بود که در شرایط سخت به دادمان رسیدند و این بازی را بردیم. با تلاشی که انجام دادیم، بخشی از مطالبات بازیکنان فراهم شد.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنانی که علیه باشگاه مصاحبه کردند، جریمه خواهند شد، عنوان کرد: خیر، چنین تصمیمی نداریم. به عنوان مدیرعامل باشگاه روحیه برخورد ندارم بلکه روحیه‌ام تشویقی است.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه آیا قرار است بازیکنانی که علیه باشگاه مصاحبه کردند به کمیته انضباطی احضار شوند، عنوان کرد: خیر، برای کسی دعوتنامه نفرستادیم و مصوبه‌ای هم در این رابطه نداشتیم.

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مدیر روابط عمومی باشگاه تغییر کند، خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی در این مورد مطرح است اما این موضوع نهایی نشده است.

وی در رابطه با اینکه آیا مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده است، تصریح کرد: قرار است 10درصد پول بازیکنان پرداخت شود این 10درصد به بازیکنان و کادر فنی تعلق می‌گیرد. پول آنها آماده شده و کارهای واریزش صورت گرفته و فردا به حساب بازیکنان واریز می‌گردد.

افتخاری در مورد اینکه قرار است استعفا دهد، اظهار داشت: خیر، خواسته‌هایی دارم که اگر محیا نشود کارم را ادامه نخواهم داد.

وی افزود: شرایطی دارم که به وزیر گفتم باید فراهم شود. برای کار بهتر نیاز به برخی امکانات داریم تا بتوانیم شرایط بهتری را برای تیم فراهم کنیم. روزهای سختی را از لحاظ کاری در استقلال گذراندم و خوشبختانه باشگاه در حال حاضر یکدست و همدل شده است. برای اینکه وقفه‌ای در این عملکرد به وجود نیاید، نیاز به رقم خوردن خواسته‌هایمان داریم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حسن زمانی قرار است استعفا دهد، گفت: از طرف او نمی‌توانم صحبت کنم. بهتر است این مورد را از خودش سوال کنید.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد دل خوشی از برخی مسائل ندارد، گفت: قرار نیست من در خوش داشته باشم یا نه. این موضوعات تمام شده خود زمانی رسماً اعلام کرده که دیگر مصاحبه نمی‌کند و اینکه ما بخواهیم به مسائل گذشته بازگردیم چیزی به دست نمی‌آوریم.

وی در مورد اینکه اگر شرایط موردنظرش فراهم نشود می‌رود، گفت: نمی‌توانم این طور موضوع را بیان کنم. امیدوارم خواسته‌هایی که داشته‌ام تحقق پیدا کند اما نمی‌توانم اینگونه مسائل را بیان کنم.

افتخاری در مورد اینکه آیا خواسته‌اش تغییر هیأت مدیره است، اظهار داشت: این مسئله را نباید باز کنیم چرا که به سود باشگاه نیست. من حرفهایم را زده‌ام و دیگر موارد آن را بیان نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه قرار است مدیر روابط عمومی استقلال تغییر کند و چرایی این مسئله را نمی‌گوید، گفت: چنین اتفاقی قرار نیست بیفتد.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه مدیر روابط عمومی باشگاه در سمت خود باقی می‌ماند، عنوان کرد: انشاءالله.

افتخاری در مورد فرا رسیدن تعطیلات و اینکه آیا پول بازیکنان به طور کامل پرداخت خواهد شد، گفت: برای حل مشکلات تیم، کارمان را دنبال می‌کنیم و در این مدت بیکار نبودیم. تلاش می‌کنیم تا هرچه زودتر مشکلات حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار بوده برای حل مشکلات استقلال وام 5 میلیاردی بگیرد که هیأت مدیره مصوبه این کار را نداده است، گفت: 5 میلیارد نه بلکه بحث در مورد گرفتن 3 میلیارد بود که پولش را از جای دیگر تأمین کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا ممکن است استعفا بدهد، اظهار داشت: امیدوارم کارمان به اینجا نکشد.

وی در مورد اینکه برخی صحبت‌ها استقلال را به حاشیه برد، گفت: مسائلی مطرح شد که اکنون حل شده و قرار است همه به تعطیلات بروند و بهتر است دیگر این موضوع را باز نکنیم.

افتخاری در ادامه در رابطه با اینکه آیا از بازیکنان ناراحت است، عنوان کرد: مخلص اعضای تیم هستم. با وجود اینکه بازیکنان شرایط خوبی نداشتند کم‌فروشی نکردند و به بهترین شکل کارشان را پیش بردند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین