اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۵۵۲

وقتی وینگر مونیخی‌ها ۹۴ تایی‌ شد

توماس مولر از رکورد مهمت‌شول پیشی‌ گرفت و به حد نصاب زی‌روبرتو برزیلی رسید.
۱۳:۱۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| ستاره ملی‌پوش بایرنی‌ها در برد 3 بر صفر شنبه مقابل اینتراخت فرانکفورت از هفته بیست و چهارم بوندس‌لیگا، سازنده گل نخست تیمش بود که توسط لواندوفسکی به گل مبدل شد. مولر به این ترتیب توانست نود و چهارمین پاس گل خود را در طول دوران حضور در لیگ کشورش را دهد.

*11 گل زده در فصل جاری

با حرکتی که این مهاجم و وینگر ارزشمند انجام داد، وی شمار پاس‌های گل خود را در فصل جاری افزایش داد.

مولر که اوایل دهه جاری توسط لویی فان‌خال، مربی سرشناس فوتبال هلند در بایرن، کشف شد، توانست یازدهمین پاس گل فصل جاری خود را دهد.

*گذر از رکورد مهمت شول

با این حد نصاب، او به وضعیت بهتری در فهرست سازندگان گل در بوندس‌لیگا رسید. مولر از رکورد مهمت شول،‌هافبک ترک‌تبار اسبق تیم ملی آلمان و بایرن، عبور کرد و به حد نصاب برابری با زی‌روبرتو برزیلی رسید.

*یک مولر دیگر جلوتر از مولر کنونی بایرنی‌ها

توماس مولر که به نظر می‌رسد به خواسته کارلو آنچلوتی، سرمربی تیمش، در فصل جاری، بیشتر در نقش سازنده گل، فعالیت کرده، هم اکنون بازیکنان شاخصی را از نظر گل‌سازی برتر از خود می‌بیند.

طبق آماری که هفته‌نامه کیکر اعلام کرده، یک مولر نامی دیگر در فوتبال آلمان یعنی آندرئاس مولر بیشتر از او پاس گل داده است.

براین اساس آندرئاس مولر معروف به اندی، با 109 و فرانک ریبری با 112 پاس گل، در زمینه پاس گل در لیگ آلمان، عملکردی بهتر از مولر کنونی مونیخی ها داشته‌اند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین