اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۵۴۸

تجربه بازی مقابل حریفان قاره آمریکا را نداریم

مربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، گفت: در حد بضاعتی که داشتیم تدارکات تیم ملی جوانان خوب بوده و امیدواریم بتوانیم در مسابقات جام جهانی به موفقیت برسیم.
۱۲:۳۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| کوروش برمک در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تیم ملی جوانان،‌گفت: در حال حاضر اردویی را در تهران برگزار کردیم و آماده هستیم تا روز 26 اسفند برای برپایی اردوی 10 روزه راهی آلمان شویم. در این اردو چند بازی دوستانه برگزار می‌کنیم که هنوز حریفانمان مشخص نشده است. کمپ تیم ملی جوانان در فاصله 40-50 کیلومتری هامبورگ است.

وی افزود: تمام بازیکنان مدنظرمان در ادو حضور یافتند و تنها بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن همراه با این تیم در ازبکستان هستند که بعد از چندی به اردو می‌پیوندند. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به خوبی آماده حضور در جام جهانی 2017 کره جنوبی شویم. هدفمان در این مسابقات صعود از گروهمان است.

مربی تیم ملی جوانان در ادامه خاطرنشان کرد: امیر حسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان فردا عازم کره جنوبی می شود تا روز 25 اسفند در مراسم قرعه کشی جام جهانی شرکت کند. امیدوارم قرعه خوبی نصیبمان شود اما خیلی به این مسئله فکر نمی‌کنیم. سعی کردیم از امکانات موجود برای رسیدن به آمادگی کامل استفاده کنیم و در هر گروهی که قرار بگیریم دنبال رسیدن به موفقیت و صعود از گروه‌مان هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش تجربه بازی با تیم‌های آفریقایی و آمریکایی را دارد، گفت: تجربه بازی با تیم‌های قاره آمریکا را نداریم اما در دیدار با حریفانی مثل انگلیس،‌ ایتالیا، نیجریه و ... بازی کردیم و تجربه بازی با حریفان اروپایی و آفریقایی را تا حدودی به دست آوردیم. امیدواریم تا قبل از حضور در جام جهانی 2017 کره جنوبی بتوانیم بازی مقابل تیم‌های آمریکایی را شبیه سازی کنیم تا با تجربه بیشتر به مصاف حریفان برویم.

برمک در پاسخ به این سوال که آیا تدارکات تیم ملی جوانان برای حضور در جام جهانی کافی بوده است، اظهار داشت: در حد بضاعتمان تدارکات خوبی داشتیم و تلاش شده تا شرایط بسیار خوبی برای این تیم فراهم شود. امیدوارم از اردوی بعدی تیم ملی جوانان بتوانیم همه بازیکنان را در اختیار را داشته باشیم تا کارمان را با قدرت برای رسیدن به موفقیت پیش ببریم. از مربیان و مدیران باشگا‌ه‌ها می‌خواهم با تیم ملی همکاری لازم برای در اختیار داشتن تمامی نفرات را داشته باشند

مربی تیم ملی جوانان در پایان، گفت: از رسانه‌ها که در این مدت تعامل خوبی با تیم ملی جوانان داشتند تشکر می‌کنم. در برهه حضور تیم ملی جوانان رقابت‌های قهرمانی آسیا حمایت خوبی از تیم صورت گرفت. امیدوارم این شرایط در ادامه کار هم مشاهده شود و با حمایت خوب از تیم ملی جوانان بستر برای رسیدن به موفقیت فراهم شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین