اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۴۹

آذری: از پنالتی ما چشم پوشی شد/ به این مسائل عادت کردیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: در یک صحنه عبدالله کرمی توپ را با دست کنترل کرد که قهرمانی از این موضوع چشم پوشی کرد و این صحنه را ندید.
۰۱:۲۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سعید آذری در مورد شکست ذوب آهن مقابل سپاهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: در ابتدا از تلاش بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌کنم. در زدن ضربات آخر تمرکز کافی را نداشتیم. شهاب گردان بازیکن خوب ذوب آهن بوده که در تیم سپاهان عملکرد خوبی داشت و چند موقعیت خوب ما را مهار کرد. متاسفانه روی یک ضربه غافلگیر کننده دروازه ما باز شد شایسته نتیجه‌ بهتری در بازی امروز بودیم.

وی افزود: نگرانی خود را قبل از بازی اعلام کردیم. در یک صحنه عبدالله کرمی توپ را با دست کنترل کرد که قهرمانی از این موضوع چشم پوشی کرد و این صحنه را ندید. ما به این مسائل عادت کردیم و متاسفانه چوبش را خوردیم.   در مورد صحنه هفته قبل هم دیدید که کارشناس داوری گفت پنالتی نبوده است. نمی‌دانیم باید چه کنیم باز هم مثل همیشه از بازیکنان و تیم حمایت می‌کنم. انشاالله طی ۲-۳ هفته آینده تیم به شرایط خوبی باز می‌گردد. البته ۲ بازی سخت مقابل استقلال و پرسپولیس داریم که باید دید وضعیت چطور می‌شود. امیدوارم اولین ۶ امتیاز را از استقلال و پرسپولیس بگیریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد انتقاد یحیی گل‌محمدی به داوری و اینکه او اعلام کرده اگر این مشکلات ذوب آهن به خاطر او است می‌تواند از این تیم برود، اظهار داشت: اعتقاد دارم بازی سپاهان و ذوب آهن بسیار سنگین بود و نباید قضاوت دومین دربی سنگین فوتبال ایران که حساسیت زیادی دارد و سرعت این بازی بسیار بالا است را به داوری بدهند که مدت‌ها از میادین دور بوده است. او در پیک داوری نبود و مثل قبل از بازی هنوز هم اعتقاد دارم این چیدمان اشتباه بود. هنوز هم می‌گویم روی شرافت قهرمانی قسم می‌خوریم و او داور خوبی است اما متاسفانه او امشب یک اشتباه وحشتناک را انجام داد و از این مسئله ضربه خوردیم.

وی در مورد اینکه آیا به کمیته داوران اعتراض می‌کنند، گفت: قبلا بارها نامه زدیم و باز هم این کار را می‌کنیم اما فکر نمی‌کنم توجهی به آن شود به هر حال بازی تمام شده و دیگر کاری نمی‌توان کرد.

آذری در پایان گفت: از هواداران خوب ذوب آهن که در این ساعت به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم با وجود بازی آسیایی فوتسال استقبال خوبی از این مسابقه شد و از آنها تشکر می‌کنم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ذوب اهن آذری
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین