اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۳۹

وقتی صالح با دیدن استقلال یاد گذشته‌ها می‌کند!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال وقتی در ۲۰ دقیقه اول حمله می‌کند و گل می‌زند مرا یاد گذشته می‌اندازد.
۰۱:۰۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مجید صالح در پایان دیدار تیمش مقابل ملوان بندرانزلی که با برتری 2 بر صفر آبی‌پوشان خاتمه یافت، اظهار داشت: وقتی من در گذشته در سایپا بازی می‌کردم، استقلال تیمی بود که در 20 دقیقه اول آنقدر حمله می‌کرد تا به گل برسد. ما هم امروز مقابل ملوان به این شکل عمل کردیم و بعد از اینکه به گل رسیدیم دست از کار نکشیده و دوباره حمله کردیم تا به گل دیگری برسیم. 

وی افزود: تیم ما هنوز ایراداتی دارد که باید برطرف شود و باید این را در نظر بگیریم که مسابقات لیگ بازی به بازی سخت‌تر می‌شود. از فردا دیداربا ملوان برای ما تمام شده و باید به مسابقه‌ای که با ذوب‌آهن در پیش داریم فکر کنیم.

صالح با تأکید بر اینکه نتیجه دیدار ذوب‌آهن - سپاهان برای استقلالی‌ها اهمیتی ندارد، خاطرنشان کرد: من از قدرت تیم ذوب‌آهن آگاهی دارم، چرا که سه سال در این تیم مربی بودم. ذوب‌آهن واقعاً تیم خوب و قدرتمندی است و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد. ضمن اینکه باید تأکید کنم بازی‌های لیگ یک یا دو بازی نیست. ما باید پیروزی‌های‌مان را ادامه دهیم تا به جایگاهی که می‌خواهیم برسیم.

وی خاطر نشان کرد: هر بازی ما در لیگ شرایط خاص خودش را دارد. اگر ما بتوانیم همین روند را ادامه دهیم قطعاً حریفان‌مان نیز باانگیزه بیشتری به مصاف‌مان خواهند آمد. از این رو باید با یک تاکتیک به مصاف حریفان نرویم، بلکه هر هفته تغییر تاکتیک داده و با تاکتیک جدید به مصاف رقبای خود برویم.

صالح درباره اینکه آیا فکر می‌کند هواداران در دیدار آینده استقبال بهتری از استقلال داشته باشند، گفت: هواداران تا اینجای کار از عملکرد تیم راضی بوده‌اند و قطعاً اگر بازی به بازی بهتر و با طراوت‌تر شویم هواداران هم استقبال بهتری از بازی‌های تیم خواهند داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که نیمکت‌نشینی کرار جاسم فنی بود یا دلیل دیگری داشت، خاطرنشان کرد: نه، این مسئله فنی بود و ما تعویض‌های خودمان را با برنامه انجام می‌دهیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال صالح
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین