اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۲۱۲

پرسپولیس باید برای آسیا مدافع جذب کند

کاپیتان و مربی اسبق پرسپولیس معتقد است این تیم 90 درصد از راه قهرمانی را طی کرده است اما بازی های آینده برای پرسپولیسی ها سخت است.
۱۱:۴۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین عبدی درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: «پنچ بازی آخر حکم مرگ و زندگی را دارد و به نظرم باز هم نمی توانیم بگوییم صد درصد پرسپولیس قهرمان است البته که شانس بسیار بالایی برای کسب جام قهرمانی دارد اما هنوز راه سختی پیش رو دارد.»

وی ادامه داد: «پرسپولیس در این چند بازی اخیر بازیکنان کلیدی خود را نداشت اما با این حال دیدیم که خوب بازی کرد. در غیاب بازیکنان اصلی جوانترها به میدان آمدند و با پتانسیل بالایی که داشتند پیروز میدان شدند.»

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: «به نظرم برای موفقیت در این رقابت ها پرسپولیس باید بازیکن دفاعی جذب کند در فاز هجومی شرایط تیم خوب است. به نظرم گلزنی پرسپولیس تنها نباید به مهدی طارمی محدود شود بلکه برانکو باید روی بازیکنان دیگر مانند علیپور کار کند تا او هم به گلزنی برسد. طارمی در برخی بازی ها توپ هایی که فکرش را نمی کنیم تبدیل به گل می کند اما در مقابل توپ هایی که موقعیت های خوبی دارند را از دست می دهد که به نظرم باید روی این موضوع کار شود و این بازیکن کمی دقتش را بالا ببرد.»

عبدی به عملکرد دیگر بازیکنان اشاره کرد و گفت: «مابقی بازیکنان هم به نظرم شرایط خوبی داشتند. ربیع خواه در بازی مقابل نفت تهران عملکرد خوبی داشت و به نوعی نشان داد که در دفاع میانی هم خوب است اما باید از نظر روحی و روانی کمی تقویت شود. به نظرم برای اینکه تیم در فاز هجومی هم خوب کار کند بهتر است محرمی یک خط جلوتر بازی کند تا شرایط بهتری در تیم به وجود بیاید.»

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد رامین رضاییان، گفت: «من این رفتار را نمی پسندم و به نظرم برانکو در این مقطع بسیار ریسک کرد. به هر حال تیم در رقابت های آسیا بود و نبود دو بازیکن کلیدی شرایط را سخت می کند اما برانکو نظم و انضباط تیمش را حفظ کرد و این دو بازیکن را اخراج کرد که به نظرم خیلی شجاعت می خواست در آن شرایط این تصمیم را بگیرد.»

وی تصریح کرد: «بازیکن هم باید این درک را داشته باشد که در تیم بزرگی مانند پرسپولیس بازی می کند و نباید رفتار بچه گانه ای داشته باشد البته شنیدم که او از کارهای که انجام داده اظهار پشیمانی کرده است و با وساطت قرار است به تیم برگردد. امیدوارم دیگر این اتفاقات را شاهد نباشیم و تنها به قهرمانی پرسپولیس فکر کنیم و به خاطر مسائل بی اهمیت تیم را وارد حاشیه نکنند.»

عبدی همچنین در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس خاظرنشان کرد: «90 درصد راه را طی کردیم و به انتها رسیدیم باید در بازی های باقی مانده بازیکنان همه تلاششان را انجام دهند آنها باید تا آخرین مسابقه قدرتمند بجنگند تا با رکورد خوبی قهرمان شوند چرا که اقتدار پرسپولیس در لیگ باعث ترس حریفان خواهد شد.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین