اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۱۹۵

پیغام علی کریمی به مرد اول پرسپولیس؛ بعضی ها ارزش جواب دادن ندارند!

ستاره سابق و محبوب پرسپولیس اعلام کرد: «پس از مدت ها مديرى بالا سر اين تيم آمد كه به جاى باز كردن شبكه هاى صدا وسيما، دنبال حل مشكلات تيم هست.»
۱۰:۰۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| صدور حکم فیفا در خصوص پرونده مانوئل ژوزه که با محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت غرامت به این سرمربی پرتغالی همراه بود، خطر کسر 6 امتیاز را در پی داشت.

در همین خصوص باشگاه پرسپولیس از هوادارانش برای پرداخت این مبلغ هنگفت درخواست کمک کرد. علی کریمی در این خصوص پیشقدم شد و مبالغی را به حساب باشگاه واریز کرد.

این طرح جدید منتقدانی هم داشت، از جمله محمد رویانیان که معتقد است وقتی از سامانه 3090، 6 میلیارد در ماه از جیب هواداران پرسپولیس درآمدزایی می شود، دیگر درخواست دوباره کمک از هواداران معنایی پیدا نمی کند.

حالا کریمی با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود به حمایت از این طرح علی اکبر طاهری پرداخته و تعریضی هم به رویانیان زده است.

کریمی نوشت: «آقاى طاهرى ضمن خسته نباشيد، خواستم ازتون درخواستى داشته باشم، خدا رو شكر كه پس از مدت ها مديرى بالا سر اين تيم آمد كه به جاى باز كردن شبكه هاى صدا وسيما، دنبال حل مشكلات تيم هست و اعتماد شديدى بين شما و اكثريت هواداران هميشگى تيم به وجود آمده، پس لطفاً جواب اين اعتماد را مثل هميشه بدين.

شما مي توانيد گمشده هواداران بيشمارى باشين كه در اين سال ها، سختي هاى زيادى كشيدن و پا پس نكشيدن و در سرما و گرما از تيمشون حمايت كردن، الان هم به درخواست شما لبيك گفتن، كما اينكه ميبينين كارگر و دانش آموز از درآمد ناچيز خود براى كمك به تيم محبوبش ميزنن.

چه چيزى بزرگ تر از اين آقاى طاهرى، از اين اعتماد و جو مثبت به نحو احسن استفاده كنيد، بايد جواب اين اعتماد ميليون ها هوادار را بدهيد مثل هميشه. مطمئن باشيد هواداران واقعى اين تيم قدر زحمت هاى شما را ميدانند

در ضمن بعضيا ارزش جواب دادن هم ندارن چون كارنامشون براى هوادارا روشنه، دردسراى امروز تيم اوج هنر هميناست، پس لطفاً تمركزتون رو فقط براى تيم بزارين، يه خواهش ديگه اينكه در مورد كمك هاى مردم شفاف اطلاع رسانى كنيد، لطفاً حتماً »

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین