اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۱۶

اولیویرا: بازی با هیجانی بود/ در نیمه اول کنترول بازی را در دست داشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: همیشه کسب سه امتیاز خوب است و باید همیشه برای موفقیت تلاش کنیم.
۲۰:۵۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-تونی اولیویرا، سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در نشست خبری پس از بازی مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی همانگونه بود که پیش بینی کرده بودیم که هیجان، انگیزه و گل داشت. گسترش سازماندهی شده کار کرد. ما در نیمه اول بازی را تحت کنترول در آوردیم ولی در نیمه دوم کنترول بازی را از دست دادیم ولی از طریق انتقال حمله های سریع و تلاش بازیکنان به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: تیم حریف در نیمه دوم بهتر بازی کرد. از پیروزی خوشحال هستیم ولی باعث نمی شود بی خیال شویم و باید بدانیم راهمان چه می باشد که باعث می شود هر روز تمرین کار کنیم تا به هدفمان دست یابیم.کار های زیادی پیش رو داریم.

اولیویرا، بیان کرد: گسترش فولاد از چند بازیکن گذشته تراکتور سازی بهره می برد. فردا نمی دانم یک قدم جلو خواهیم رفت یا خیر. بازیکنان جدیدی داریم که چند نفر از بین آنها، چند ماه است که بازی نکرده اند. همیشه پیروزی خوب است.

سرمربی سرخ پوشان تبریزی، ادامه داد: باید هر روز بهتر شویم. ما امروز مقابل تیم بسیار سختی بازی کردیم و حریفمان از لحاظ پایه خوب کار می کند.

وی، اظهار داشت: تراکتور سازی در سه سال اخیر آقای گل داشته است که سید صالحی، انصاری فرد و ادینهو بودند ولی برای من مهم گل زدن هست و فرقی نمی کند کدام یک از آنها گلزنی کند بلکه پیروزی اهمیت دارد. ما سعی می کنیم روی همه بازیکنان کار کنیم تا بهتر شوند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین