اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۹۶
دروازه‌بان اشتباه کرده، گناه که نکرده است

کاشانی: باشگاه پرسپولیس با قدرت از برانکو حمایت می‌کند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مسلماً اعضای هیئت مدیره و باشگاه با قدرت پشت برانکو هستند و از او حمایت می‌کنند.
۱۶:۴۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-جعفر کاشانی در مورد شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به امید خدا همه چیز درست می‌شود. تازه شروع لیگ است و نباید زیاد سخت گرفت. ضمن اینکه گرمای شدید اهواز و هوای طوفانی هم اجازه نداد تا بازیکنان کار خودشان را در زمین انجام بدهند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: آرام آرام تیم منسجم می‌شود و شکل می‌گیرد. اگر شرایط درست باشد بچه‌ها خوب هستند و خوب‌تر هم می‌شوند. تازه اول راه است و باید به بازیکنان و البته کمیته فنی زمان داد. اگر دروازه‌بان ما مقابل استقلال خوزستان اشتباهی مرتکب شده گناه که نکرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا امکان دارد این هفته جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس برگزار شود؟»، خاطرنشان کرد: 100 درصد این اتفاق رخ می‌دهد. البته کار کمیته فنی به هیچ عنوان دخالت در کار برانکو نیست، چون سرمربی کاملاً  آزدی عمل دارد و کمیته فنی فقط  خطاهایی را که امکان دارد به شأن باشگاه ضربه بزند، تذکر می‌دهد.

کاشانی در واکنش به این شایعه که گفته می‌شود جایگاه برانکو در پرسپولیس بسیار متزلزل است، گفت: خواهش می‌کنم به شایعات دامن نزنید. قرار نیست با یک باخت اتفاقی رخ دهد. مسلماً هیئت مدیره و باشگاه با قدرت پشت برانکو هستند و از او حمایت می‌کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس کاشانی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین