اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۸۸۸

تمجید مورینیو از آزمون و دیگر مهاجمین روستوف

مربی شیاطین‌‌سرخ در خصوص دیدار فردا مقابل روستوف در لیگ اروپا به تمجید از آزمون و دیگر مهاجمین پرداخت و گفت: آنها خط حمله خوبی داشته و در ضد حمله‌ها بسیار خطرناک هستند.
۱۸:۱۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| فرداشب منچستریونایتد در دور رفت مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا میهمان روستوف روسیه است.

ژوزه مورینیو در خصوص این دیدار گفت: روستوف در دیدار فردا شب 10 نفره دفاع کرده و با توجه به توانایی بالای مهاجمین خوب خود دل به ضد حمله‌های خطرناک خود می‌بندد.

مربی من‌یونایتد درباره ترکیب اصلی خود نیز گفت: هنوز نمی‌دانم چه تیمی را به میدان می‌فرستم. شاید مخیتاریان بازی کند یا شاید فردی دیگر، فکرهای زیادی داشته و باید ببینیم چه تصمیمی می‌گیرم.

وی در خصوص محرومیت 3 جلسه‌ای زلاتان در بازی‌های انگلیسی به علت زدن ضربه آرنج به صورت مینکس گفت: نظری ندارم. تنها می‌گویم ایبرا فردا به میدان می‌رود.

ساعتی پیش مشخص شد که 2 تیم به توافق رسیده تا برای جلوگیری از آسیب‌ زدن به زمین ورزشگاه در آن تمرین نکنند. وی در خصوص زمین مسابقه اظهار داشت: برای من سخت است که باور کنم در چنین زمینی مسابقه می‌دهیم. البته اگر اسمش را زمین بگذاریم. این شرایط شبیه به دیدار تابستان ما با چین بود که حاضر به بازی در این زمین نشدیم. البته برایم جالب است که در لیگ قهرمانان این تیم با بایرن‌مونیخ، اتلتیکو و آژاکس در این زمین بازی کرد. البته بهانه نمی‌آورم و ما باید با تمرکز کافی به استقبال این جدال برویم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین