اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۷۴۲

سرمربی استقلال: روز قبل از مسابقه فقط ۸ نفر بودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: این باشگاه سرمایه مالی مشخصی ندارد و بازیکنانی را که این باشگاه جذب کرده قابلیت بازی در لیگ یک را ندارند.
۲۱:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| حمیدرضا بابایی در گفت و گویی در مورد باخت 5 بر صفر مقابل ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: این تیم در استان خوزستان هیچ متولی ورزشی؛ چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ امکانات خدماتی ندارد و فقط مدیر جدید سازمان ورزش و جوانان این استان که جدیداً منصوب شده، کمک‌های خدماتی به ما داده است.

بابایی این همه افت را به چند شاخه تقسیم کرد و افزود: شاخه اول؛ این باشگاه سرمایه مالی مشخصی ندارد و بازیکنانی را که این باشگاه جذب کرده قابلیت بازی در لیگ یک را ندارند، با توجه به میانگین قدی و سنی آنها. چطور می‌شود با تیم‌های لیگ یک که هزینه‌های میلیاردی خرج می‌کنند، مقابله کرد؟ دومین شاخه؛ خود بازیکنان هستند. برخی از آنها با توجه به قرارداد و غیربومی بودن و مسافت‌های دور که به اهواز می‌آیند، در تمرینات حاضر می شوند. به نظر شما چطور می‌شود بدون داشتن خوابگاه و امکانات تمرینی نوبت های تمرینی بدون غیبت و بدون مشکل برگزار شود؟

بابایی همچنین در مورد علت باخت بازی با ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: ما فقط 8 بازیکن در 2 روز قبل از بازی با این تیم داشتیم که 2 نفر از آنها دروازه‌بان بودند و در روز قبل از مسابقه هرکدام از این بازیکنان در جاهای مختلفی به ما ملحق شدند و همان طور که دیدید تیم ما تا دقیقه 70 دوام آورد ولی بعد از آن کم آورد و دیدید که چگونه شکست خوردیم.

وی همچنین در مورد جهانداری مالک جدید استقلال اهواز گفت: از زمانی که این تیم به طور رسمی تحویل آقای جهانداری شده، ایشان حمایت‌های خوبی از تیم داشتند و می‌توان از برادران شفیعی‌زاده نام برد که آنها از لحاظ امکانات و کمک مالی یاد کرد.

بابایی در پایان درخواستی نیز از مسئولان ورزشی استان خوزستان داشت و گفت: اگر از لحاظ مالی نمی‌توانید این تیم را حمایت کنید، از لحاظ امکانات خدماتی کمک کنید.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین