اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۶۶۵

چرا ۴ بازیکن قطر محروم شدند ولی از ایران ۲ بازیکن؟

سرمربی تیم‌ملی قطر پیش از دیدار با ایران درباره بازی رفتشان گفت: جوسازی سرمربی تیم‌ملی ایران قبل از بازی تاثیر مستقیمی به شکست ما داشت.
۱۴:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| فوساتی سرمربی قطر پیش از دیدار با آذربایجان با وجود اینکه بازی با ایران را بسیار مهم دانست اما این مربی اروگوئه‌ای در گوشه‌ای از سخنانش کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان را در بازی رفت آنها در تهران متهم به جوسازی علیه آنها کرد.

فوساتی محرومیت 4 بازیکن قطر در دیدار ایران را ناعدالتی بیان کرد و در مصاحبه با روزنامه الشرق گفت: چگونه 4 بازیکن قطر در بازی اول با ایران محروم شدند اما درحالیکه ایران با وجود اینکه آغازگر این دعوا بود تنها دو بازیکنش محروم شد. چرا حکم این بازی بعد از بازی با کره جنوبی اعلام شد. در این راستا از شما رسانه‌ها انتظار می‌رود در چنین مواقعی به کمک تیم‌ملی بیایید و این کار شما بدون شک بر تصمیم AFC و یا دیگر نهادها تاثیر خواهد گذاشت. همچنین چرا ما در فرودگاه قبل از بازی با چین چندین ساعت معطل شدیم؟ همچنان که شنیدید ایرانی‌ها قبل از بازی اول ما با آنها موضوعی را مطرح کردند و کی‌روش، سرمربی ایران آن را مطرح کرد. اگر چه من در آن زمان سرمربی قطر نبودم ولی این حرف‌ها عمدی و برنامه ریزی شده بود و بر بازی قطر در این دیدار تاثیر داشت.

وی در ادامه گفت: کی‌روش قبل از بازی با قطر در نشست خبری با صورت منفی صحبت کرد و یک جو بدی را ایجاد کرد و باعث شد تا اتفاقات آن روز بیفتد. من در آن زمان در ایران نبودم و در دوحه بودم اما کی روش را شناختم. در نتیجه این جوسازی کی روش بر بازی ما تاثیر گذاشت. رسانه‌های ایران نوشتند که قطری‌ها پس از دریافت گل اول به ما حمله کردند اما این برعکس بود بلکه ایرانی‌ها و نکونام آغازگر این درگیریها بودند. بازیکنان ما به این اتفاق تنها واکنش نشان دادند و آغازگر این درگیری نبودند. اکنون به عنوان سرمربی قطر به بازیکنان می گویم که آنها در بازی اول مقابل ایران عملکرد خوبی داشتند و آنها باید بار دیگر برابر ایران خوب ظاهر شوند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین