اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۶۳۳

آذربایجان مثل ایران متکی به قدرت جسمانی است

سرمربی تیم‌ملی قطر پیش از دیدار با آذربایجان گفت: سبک آذربایجان شبیه ایران است و این شباهت به ما کمک خواهد کرد.
۱۱:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| خورخه فوساتی، سرمربی قطر پس از انتقادهای فراوان به خاطر دعوت دو بازیکن محروم قطری به اردوی تیم ملی این کشور، به منتقدانش پاسخ داد.

فوساتی در مصاحبه با روزنامه الرایه گفت: مشعل و یاسر از سوی فیفا به دو جلسه محرومیت محکوم شده بودند و آنها بازی چین را از دست دادند و در بازی با ایران هم محروم هستند اما آنها باید خود را برای بازی با ازبکستان آماده کنند. شما هیچ مربی پیدا نمی‌کنید که تنها 5 روز مانده به بازی ازبکستان( زمان ما بین دیدار ایران با ازبکستان) بازیکن دعوت کند.

وی در ادامه درباره اینکه به ملی‌پوشان قطر که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند در بازی با آذربایجان از آنها استفاده می‌کند یا نه، گفت: زمانیکه برای اردوی تیم‌ملی برنامه ریزی کرده بودیم می‌دانستیم که حضور الریان و لخویا در لیگ قهرمانان آسیا قطعی است البته السد و الجیش را نیز در لیست برنامه خود گذاشته بودیم. ما بازی با آذربایجان را در تاریخ 9 مارس گذاشتیم و خیلی خوب می‌دانستیم که در تاریخ 14 مارس الریان و لخویا در لیگ قهرمانان بازی دارند در نتیجه بازیکنان ملی پوش این دو تیم نیاز به استراحت دارند. از آنها برای بازی با آذربایجان استفاده نمی‌کنیم تا با آمادگی کامل در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند. ما برای پر کردن جای خالی ملی‌پوشان لخویا و الریان در بازی با آذربایجان برخی از بازیکنان تیم‌ملی امید را خواهیم آورد.

سرمربی عنابی درباره اینکه چرا دیدار با آذربایجان را پیش از دیدار با ایران و ازبکستان انتخاب کرده است، گفت: برای ما بسیار سخت بود که در این زمان تیم‌ملی قویتر و بهتری از آذربایجان را پیدا کنیم مخصوصا اینکه تاریخ 9 مارس جزو ایام فیفا دی نبود. نکته جالب این است که میان تیم‌ملی ایران و ازبکستان با آذربایجان شباهت زیادی وجود دارد و آنها از لحاظ قدرت جسمانی و بدنی شبیه هم هستند و این تجربه بازی با آذربایجان برای قطر مفید خواهد بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین