اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۵۴۴

ونگر: رفتن الکسیس شایعات رسانه‌هاست

مربی آرسنال در مصاحبه پیش از بازی فرداشب مقابل بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: داستان‌های رفتن الکسیس از اساس غلط بوده و همه‌ی این‌ها شایعات رسانه‌ها است.
۱۸:۴۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  فرداشب در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال میزبان بایرن‌مونیخ است. 

دور رفت آنها با نتیجه 5 بر یک به سود باشگاه آلمانی به پایان رسیده و به این دلیل توپچی‌ها از شانس بسیار کمی برای صعود برخوردارند. 

ونگر در مصاحبه پیش از بازی در ابتدا در مورد مسائل پیش آمده با ستاره شیلیایی خود تصریح کرد: داستان‌های رفتن الکسیس از اساس غلط بوده و همه این‌ها شایعات رسانه‌ها برای پر کردن اخبارشان است. وقتی تیم ما می‌بازد داستان‌های غلط شکل گرفته که ما باید قبول کنیم. سانچس بازیکنی متعهد بوده و تنها بعضی اوقات رفتارهای اغراق آمیز انجام می‌دهد. به گذشته نیز نگاه کنی از اینگونه بازیکن‌ها در تاریخ بوده‌اند.

 وی در خصوص مسابقه سخت و بازگشت ناممکن مقابل قهرمان آلمان گفت: در 4 تا 5 سال گذشته همواره در این مرحله با تیم‌های بایرن و بارسلونا بازی کردیم که بسیار سخت است. اگر به سال‌های اخیر نگاه کنی از ماه مارس تا می آمادگی خوبی داشتیم. 

مربی آرسنال اظهار داشت: اوزیل به خاطر بیماری در ترکیب حضور ندارد ولی به بازی شنبه مقابل لینکولن در جام خذفی می‌رسد. 

ونگر در آخر اضافه کرد: ما یک تیم ورزشی هستیم. بازی ما توسط جمعی شکل می‌گیرد نه یک نفر، فوتبال بزرگ‌تر از این حرف‌ها است. 

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین