اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۳۱۰

هر کاری از دستم برآید، برای سیچلو و تیم ملی امید انجام می‌دهم

مربی سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: آقایان مدعی هستند که در ارومیه حق هیچکس خورده نمی‌شود، اما حق من خورده شد.
۱۱:۴۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| رحمان محمدی‌راد، مربی سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه درخصوص دریافت بدهی‌اش از این تیم اظهار داشت: در یک سالی که پیگیر طلبم هستم، مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه فقط دروغ می‌گویند و نان به نرخ روز می‌خورند. من تنها نیستم‌؛ زینال‌زاده، معروف، فیاضی، تاروردی و سید عباسی‌ها که سال قبل با شهرداری ارومیه بودیم و امسال جدا شده‌ایم، هنوز حقمان را نگرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم با گرفتن وکیل و از طریق قانونی این موضوع را پیگیری کنیم، افزود: باشگاه فقط آنهایی که امسال دوباره قرارداد بسته‌اند با شرایط شهرداری به حقشان رسیده‌اند. امیدوارم کاری که آنها با من و خانواده‌ام کرده‌اند یکنفر قوی تر بیاید و در حقشان انجام دهد، ببینند خوشایند است؟

محمدی‌راد عنوان کرد: وقتی مشکلی پیش می‌آید مسئولان باشگاه قدرت‌های سیاسی را واسطه می‌کنند، اما در این مسائل که باید خودشان را نشان دهند انگار نه انگار. فقط برای جمع کردن رأی مردم پیگیر هستند اما حالا که باید، پاسخگو نیستند و به راحتی از حق ما می گذرند.

مربی سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه در پاسخ به این سوال که چرا این موضوع را از طریق کمیته انضباطی پیگیری نمی‌کند، تصریح کرد: فدراسیون و کمیته انضباطی رأی به دادن طلب ما دادند و حتی یوسفی هم تأیید کرد. تنها اهرم فشار فدراسیون کمیته انضباطی است، اما تهدیدها به کنار گذاشتن هم کارساز نبود. وقتی کار به تهدید بکشد افراد سیاسی تماس می‌گیرند و فشار می‌آورند و فدراسیون بالاجبار کوتاه می‌آید، چراکه آنها حربه قومیت را راه می‌اندازند و با شانتاژ مردم ارومیه، وانمود می‌کنند فدراسیون دشمن آنهاست و به همین راحتی حق من و امثال مرا می خورند.

وی افزود: من واقعاً با کسی دشمنی ندارم و فقط دنبال حقم هستم. من ساعت‌ها دور از خانواده در ارومیه کار کردم و هیچکس بهروی خودش نمی‌آورد که باید پول زحمت‌کشی مرا بدهد. آقایان مدعی هستند که در ارومیه حق هیچکس خورده نمی‌شود، اما من باید بگویم که حق مرا خورده‌اند. اگر کسی جوابگو است می‌تواند با من تماس بگیرد.

محمدی‌راد درمورد حضورش در تیم ملی والیبال امید اظهار داشت: خوش‌خبر با من تماس گرفت و درخواست کرد که تا پایان سال به سیچلو کمک کنم. من مدیون سیچلو هستم و نکات زیادی از وی یاد گرفتم و حالا وظیفه خودم می‌دانم تا کاری که از دستم برمی‌آید براش انجام دهم. موقتاً تا پایان سال در کنار سیچلو خواهم بود و پس از آن فدراسیون باید تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین