اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۱۸۶

متاسفانه در بازی با استقلال غایب هستم/ می خواهم دوباره به تیم ملی برگردم

دروازه بان سایپا گفت: تماشاگران تراکتورسازی باید قبول کنند من بازیکن خوبی برای آنها بودم و این ماجرا را تمام کنند.
۱۶:۰۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| حامد لک در بازی با تراکتورسازی ستاره تیمش بود و توانست با نمایشی که از خود نشان می دهد دو امتیاز حساس از تراکتورسازی بگیرد.او که سابقه حضور در تراکتورسازی را دارد در خضور دوباره در این شهر استقبال خوبی از وی نشد و پیش از بازی برخی تماشاگران علیه او شعار دادند. حامد لک در گفت و گو با کاپ در مورد بازی با تراکتورسازی حرف زد

* ابتدا از این شروع کنیم ؛چه مشکلی بین تو و تماشاگران تراکتورسازی است؟

من با کسی مشکلی ندارم. قبل از بازی هم مصاحبه کردم و گفتم در تراکتورسازی خاطرات خوبی دارم ولی واقعا این رفتار را درک نمی کنم. این ماجرا باید یک جایی تمام شود . من برای تراکتورسازی بهترین بازی هایم را انجام دادم . آنها یک جام آورده اند و آن هم من دروازه بانشان بودم و در جام حذفی بدون اینکه یک گل هم بخوریم قهرمان شدیم . به کسی هم در تبریز تا به حال بی احترامی نکردم . در آن زمان کسانی علیه هم جو درست کردند و این جو برای دیگران به طور مثال آقای قلعه نویی هم درست شد اما تماشاگران تراکتور پس از بازگشت امیر خان به تبریز دیدند همه اینها جو سازی بود و آقای قلعه نویی بهترین تیم را برای آنها درست کرده است. حتی دیروز وقتی آن جو را قبل از بازی برای من درست کردند بازهم واکنشی نشان ندادم .جا دارد از آقای قلعه نویی تشکر کنم که خیلی تلاش کردند تا جو استادیوم تغییر کند.

* به نظرت این مشکل بین تو و هواداران تراکتورسازی حل شدنی است؟

من حرف شنیدم و شعار علیه من دادند؛ حرفی نزدم و واکنشی نشان ندادم چه کار باید بکنم . تماشاگران تراکتورسازی باید قبول کنند من بازیکن خوبی برای آنها بودم و این ماجرا را تمام کنند. مردم آذربایجان همیشه برای من قابل احترام هستند .

* در مورد بازی صحبت کن.

بازی که فوق العاده بود. یکی از با کیفیت ترین بازی های لیگ را انجام دادیم . هم ما خوب بازی کردیم و هم تراکتور سازی و هر دو به دنبال فوتبال بازی کردن بودیم . تراکتورسازی تیم خیلی خوبی است و بازی کردن مقابل این تیم خیلی راحت نیست و ما به خوبی این تیم را مهار کردیم .

* قلعه نویی عنوان کرده است که تو بهترین بازیکن زمین بودی؟

ایشان لطف دارند و من وظیفه ام را مثل سایر بازیکنان سایپا انجام دادم . باید به خود آقای قلعه نویی تبریک گفت برای ساختن چنین تیم خوبی برای تراکتورسازی. بازی کردن با این تیم برای هر تیمی در لیگ سخت است . یکی از باکیفیت ترین تیم های لیگ بی شک تراکتورسازی است .

* از مساوی راضی هستید؟

ناراضی هم نیستیم . بازی سنگینی بود و یک امتیاز هم عملکرد خوبی است . البته سایپا برای تساوی بازی نکرد و در طول هفته بارها آقای فرکی و سایر کادر فنی نگاهشان برد در این بازی بود. ما ضد فوتبال هم بازی نکردیم و فوتبال بازی کردیم . هم دفاع کردیم و هم حمله .

* تراکتوری ها به وقت تلف کردن بازیکنان شما معترض بودند؟

داور بهترین قاضی در مورد این مسائل است. در کار ما وقت تلف کردن جایی ندارد . این حرف ها همیشه هست و نباید خیلی همه حرف ها را جدی گرفت.

تراکتور چطور بود؟

تیم خیلی خوبی است . یکی از بهترین تیم های لیگ تراکتور است . بازی کردن با این تیم آسان نیست و تاکتیکی بازی می کنند . در زمین می دانند به دنبال چه هستند و می خواهند به حریف برتری داشته باشند . به نظر تیم خیلی خوبی هستند .

* درگیری ات با هادی محمدی بر سر چه بود؟

هر چه بود در تبریز تمام شد و نمی خواهم هیچ یک از اتفاقات آنجا را دنبال خودم بکشانم . برای من بازی با تراکتورسازی تمام شد.

* با کارت زردی که گرفتی بازی استقلال را از دست دادی.

کارت بدی گرفتم . یکی از بازیکنانمان در موقعیت خوبی قرار داشت و می توانستم با یک پاس بلند او را تک به تک کنم اما او نگاهش به جای دیگری بود به جای اینکه به من نگاه کند. من هم عصبانی شدم که داور فکر کرد دارم وقت تلف می کنم . بازی با استقلال نیستم اما تیم خوبم در زمین است و نتیجه را بدست می آورد . مشکلی نیست چون ما تیم خوبی هستیم .

*تغییری در رفتارت بوجود آمده؛ به تماشاگران استقلال واکنش نشان ندادی؛ به رفتار طارمی بعد از گل و اکنون تماشاگران تراکتور سازی. منطقی شدی ؟

به هر حال هر چه رو به جلو می روم با تجربه تر می شوم. من دنبال فوتبالم هستم و می خواهم در ارامش فوتبال بازی کنم . بارها گفتم می خواهم دوباره به تیم ملی برگردم و فقط ذهنم معطوف موفقیت تیمم و دعوت به تیم ملی است .

* به نظرت کدام تیم قهرمان لیگ می شود؟

هتوز بازی زیاد مانده است و نمی شود بطور قاطع گفت کدام تیم قهرمان می شود . امیدوارم آن تیم که شایشته است قهرمان شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین