اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۱۴۴

چرا باید طوری رای دهند که مقابل پرسپولیس محروم شویم؟

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: چرا در مورد صنعت نفت آبادان به شکلی رای صادر شده که در دیدار مقابل پرسپولیس هوادارانمان از حضور در ورزشگاه محروم باشند؟
۱۲:۲۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین بغلانی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان، گفت: به کسب این پیروزی نیاز مبرم داشتیم. بازیکنان هم قسم شدند تا در این دیدار هر سه امتیاز را بگیریم. این پیروزی خیلی‌ از مسائل را ثابت کرد. همه می‌گفتند صنعت نفت تیم ضعیفی است اما ما ثابت کردیم که در این مدت بدشانس بودیم.حتی در یک بازی که سه گل خوردیم بدشانسی‌ زیادی آوردیم. همانطور که قبل از بازی گفتم استارت‌ پیروزی‌هایمان را از بازی با پیکان می‌زنیم توانستیم این کار را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه چند روز قبل از بازی با پیکان خبر اعتصاب صنعت نفت مطرح شد، اظهار داشت:‌ اعتصاب نکردیم بلکه جلسه فنی داشتیم و بعد از آن تصمیم گرفتیم در مورد مشکلات تیم صحبت کنیم به همین خاطر از مدیریت تیم خواستیم به تمرین بیاید و جلسه‌ای بگذاریم. جلسه ما با مدیریت 2 ساعت به طول انجامید و بعد از آن با توجه به اینکه زمان تمرین گذشته بود سرمربی تیم تصمیم به تعطیل کردن تمرین گرفت و کارمان را از روز بعد شروع کردیم.

کاپیتان صنعت نفت تأکید کرد:‌ به هیچ وجه بحث اعتصاب مطرح نبود. ما مشکلات مالی داشتیم اما این مسئله طبق قول‌ها و وعده‌هایی که داده شده حل شده است. با علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه به دفتر منطقه آزاد رفتیم و چکی که در اختیار باشگاه قرار داده شده را دیدم. قرار است امروز پول به حساب بازیکنان واریز شود و مشکلی از این بابت نداریم.

وی در مورد اینکه اگر امروز پول به حساب بازیکنان ریخته نشود آیا در تمرین شرکت می‌کنند، گفت:‌بحثی برای تمرین نکردن نداریم. مطمئنم پول به حساب بازیکنان ریخته می‌شود حتی چند روز قبل هم باشگاه قصد داشت مبلغ کمی واریز کنند که گفتیم کمی صبر کنند تا پرداختی خوبی به بازیکنان داشته باشند.

بغلانی در مورد اینکه آیا غیبت هواداران در موفقیت صنعت نفت موثر بود، اظهار داشت: جای هواداران در بازی دیروز واقعا خالی بود. اگر آنها در ورزشگاه بودند گل‌های بیشتری می‌زدیم. 50-60 نفر در ساختمان‌های اطراف بازی را می‌دیدند و گاهی تیم را تشویق می‌کردند که همان عده کم هم از لحاظ روحی روی تیم تاثیر می‌گذاشتند. برایم جای تعجب دارد که چرا صنعت نفت دو بازی محروم شده تا در دیدار مقابل پرسپولیس هوادار نداشته باشد؟ چرا به شکلی محروم شدیم که در بازی با پرسپولیس بدون هوادار باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است صنعت نفت مخصوصا محروم شده تا در دیدار با پرسپولیس بدون هوادار باشد و به نوعی به این تیم برای رسیدن به قهرمانی کمک شود، گفت: این مسئله را نمی‌دانم اما چرا باید دو بازی محروم شویم. مسئولان باشگاه پیگیر هستند تا این مشکل را حل کنند. اینطور که می‌گویند ممکن است با اعتراض بتوانند این محروممیت را منتفی کنند.

کاپیتان صنعت نفت در مورد اینکه آیا خطر سقوط صنعت نفت را تهدید می‌کند،‌گفت:‌ شرایط تیم ما بد نیست. صنعت نفت را خطر سقوط تهدید نمی‌کند. به جز پرسپولیس و تراکتورسازی که با امتیاز بالا از رقبا فاصله گرفتند فاصله تیم‌های میانه جدول با یکدیگر زیاد نیست و می‌توانیم خیلی زود این فاصله را جبران کنیم. با کسب چند پیروزی در ادامه لیگ شرایط بهتری پیدا کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین