اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۰۲۲

لیگ برتر والیبال بانوان؛ بانک سرمایه به قهرمانی نزدیک شد

تیم والیبال بانوان بانک سرمایه با کسب پیروزی برابر ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر، فاصله بسیار اندکی با قهرمانی در این رقابت ها دارد.
۱۷:۱۵ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان جام «شهدای منا» امروز (جمعه) با دو دیدار در شهرهای تهران و تبریز پیگیری می شود.
تیم های بانک سرمایه و ذوب آهن اصفهان در مهمترین دیدار این هفته از ساعت 11 در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که بانک سرمایه سه بر صفر به پیروزی رسید.
بانکی ها در این مسابقه با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 21 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا با 9 برد و 27 امتیاز همچنان در صدر جدول لیگ برتر والیبال بانوان قرار گیرند.
ذوب آهن نیز با 7 برد و 21 امتیاز در رتبه دوم باقی ماند و بر روی کاغذ هنوز شانس اندکی برای قهرمانی دارد به شرطی که در دو مسابقه آینده خود فاتح سه امتیازی میدان باشد و بانک سرمایه نیز در تنها مسابقه خود مغلوب حریف شود.
دیدار دو تیم بانک سرمایه و ذوب آهن در خانه والیبال تهران 100 دقیقه طول کشید و بانکی ها شکست دور رفت برابر ذوب آهن را با پیروزی در این مسابقه جبران کردند.
در دومین مسابقه این هفته که از ساعت 14 در سالن شهید اقدمی تبریز آغاز می شود، شهرداری تبریز میزبان نارنجی پوشان سایپا خواهد بود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین