اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۹۴۹

کنایه مورینیو به هواداران چلسی با حمایت از تماشاگران منچستریونایتد

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد مدعی است که هواداران تیمش در فوتبال جهان بی‌نظیر هستند.
۲۰:۳۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| خوزه مورینیو برخلاف روزهای آغازین و البته بدی که به اولدترافورد آمده بود و مسئولیت هدایت تیم منچستریونایتد را برعهده گرفته، حالا حال و روز خوشی دارد و هواداران کم کم او را باور کرده‌اند.

مورینیو که در شرایط بسیار بدی از تیم چلسی جدا شده بود، دوست داشت که توانایی هایش را دوباره به در فوتبال جزیره به رخ حریفان بکشد، اما با ورود به اولدترافورد شرایط چندان بر وفق مرادش نبود، ولی حالا وضعیت فرق کرده و او با گذشت زمان به یکی از چهره‌های مورد تایید من‌یو تبدیل شده است.

مورینیو در میان اعتراض هواداران چلسی استمفوردبریج لندن را ترک کرد و به منچستر آمد تا خیلی چیزها را ثابت کند.

وی به محض ترک چلسی و انتقالش به منچستریونایتد گفت: برای فصل جدید برنامه های زیادی دارم و به دنبال افتخارات هستم که البته این عناوین بدون کمک هواداران منچستر حاصل نخواهد شد.

مورینیو با اشاره به حمایت هواداران منچستریونایتد به نوعی به هواداران چلسی کنایه زد.

وی خطاب به هواداران یونایتد گفت: باید بگویم که تعهد و فداکاری شما به منچستریونایتد مرا تحت تاثیر قرار داده است. من در باشگاه های زیادی مربیگری کرده ام اما هرگز چنین جوی را شاهد نبوده‌ام و چنین هواداران بی‌نظیری را ندیده‌ام.

مورینیو تاکید کرد: هر بازی که داریم استادیوم مملو از جمعیت می شود و بازیکنان به شکل ویژه ای بازیکنان را مورد تشویق و حمایت قرار می‌دهند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین