اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۹۱۴

پایین آوردن حرکت ارزشمند معنوی رجب زاده با بهای مادی

یکی از مسئولان سازمان لیگ گفته بچه هیاتی‌های فوتبال جور جریمه احتمالی گلزن ذوب آهن را می‌کشند.
۱۶:۳۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی رجب‌زاده کاپیتان محبوب و محجوب ذوب آهن بار دیگر خیلی دلی علایق مذهبی اش را به رخ کشید. او بعد از گل آسیایی‌اش این گل را به حضرت فاطمه (سلام الله علیها) تقدیم کرد و شعاری روی پیراهنش نوشته بود درباره بانوی دو عالم که حالا عربستانی ها آن را مصداق بهره برداری مذهبی از فوتبال می دانند.

 

البته فیفا قوانین مشخصی در این باره دارد که برای این رفتار، می توانند بازیکن را جرایم شدید نقدی، یا حتی محروم کنند. مهدی البته این کار را نه برای نمایش که برای دلش انجام داده است اما حالا علیپور گفته بچه هیاتی های فوتبال این جریمه را به گردن می گیرند. ایشان البته روشن نکرده قرار است این جریمه را سازمان لیگ بپردازد یا خود او و دوستان هیاتی دیگر در فوتبال قرار است از هزینه شخصی بپردازند.

 

این بهره برداری از رفتار دلی و ارزشی مهدی رجب زاده عزیز، بی شک باعث دلخوری او خواهد شد. اینکه مثلا مهدی و باشگاه ذوب آهن این رفتار را انجام داده اند که جریمه اش را کس دیگری بپردازد یا اگر خدای ناکرده، ای اف سی مهدی را از مسابقه ای محروم کند، آقای علیپور و دوستان ارزشی دیگر، چطور می خواهند جور او را بکشند.

 

مهدی رفتاری ارزشی داشته که با گفتن این واژه ها، تنها کار دلی او را مادی می کنیم. این نکته ای است که دوستان حوزه اخلاق در فدراسیون فوتبال، هیچ گاه متوجه اش نشدند و هر بار با رفتارهایی از این دست، می خواهند روی کارهای ارزشمند معنوی، ارزش مادی بگذارند و با بوق و کرنا کردن اتفاقی که حتی آنها از انجامش اطلاعی نداشتند، اجر کار ارزشمند و قابل ستایش دیگری را هم کمرنگ کنند.

 

دوستان اگر علاقه ای به پرداخت جریمه داشتند، نیازی به مصاحبه نداشت و می توانستند این بحث را خیلی خصوصی به رئیس باشگاه ذوب آهن یا به خود بازیکن بگویند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ذوب اهن رجب زاده
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین