اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۶۵۴

در مورد صعود چیزی قطعی نشده است

گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: مشکلات مالی زیادی داریم و امیدوارم این اتفاقات ما را در مقابل خانواده‌هایمان شرمسار نکند.
۱۷:۰۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی استقلال خوزستان مقابل الجزیره امارات، گفت: بازی بسیار خوبی بود. بعد از گل زودهنگامی که زدیم توانستیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. خیلی خوب و منطقی بازی کردیم. موقعت‌های دیگری هم داشتیم که می‌توانست به گل تبدیل شود اما این اتفاق نیفتاد. به هر حال همین که توانستیم نود دقیقه از گل برتری که وارد دروازه حریف کردیم دفاع کنیم ما را به 3 امتیاز شیرین رساند.

وی در مورد ثبت دومین کلین شیت پیاپی و 3-4 واکنش خوبی که در دیدار مقابل الجزیره امارات به نمایش گذاشت، عنوان کرد: خدا را شکر می کنم. اینکه گلی در این بازی دریافت نکردم به دفاع خوب تیمی باز می‌گردد که از خط حمله تا دفاع همه در این امر خوب عمل کردند. البته دو سه موقعیت خوب نبود بلکه یک موقعیت خوب را از حریف گرفتم و 2-3 توپ بعدی چندان جدی نبود.

دروازه‌بان استقلال خوزستان در مورد اینکه چقدر از راه صعود به مرحله بعد را طی کردند، اظهار داشت: هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. چهار بازی دیگر باقی مانده است. دیدار بعدی خیلی حساس است اگر مقابل لخویا هم پیروز شویم صعودمان تا حدودی قطعی می‌شود. لخویا نشان داده چقدر تیم قوی است و الفتح هم روز گذشته نشان داد حرف‌هایی برای گفتن دارد.

شیخ‌ویسی در مورد مشکلات مالی استقلال خوزستان، گفت: همه حرف‌ها زده شده است. مشکلات مالی همه را اذیت می‌کند. امیدواریم این مسئله زودتر پیگیری شود. شب عید نزدیک است و همه بازیکنان خرج دارند. امیدوارم زودتر به این مسئله رسیدگی کنند تا در مقابل خانواده شرمسار نباشیم.

وی در پایان اظهار داشت: از هواداران که برای ما دعا کردند تا به موفقیت برسیم ممنون هستم. امیدوارم این پیروزی باعث شادی دل مردم شده باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین