اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۳۷۳

برانکو باز هم به خاطر طاهری کوتاه می‌آید؟

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس روز گذشته برای دیدار با مهدی تاج به فدراسیون فوتبال آمد تا با رییس فدراسیون درباره مشکلات جاری پرسپولیس و همچنین ملی‌پوشان پرسپولیس و دعوت یا عدم دعوت آنها صحبت کند.
۰۴:۴۳ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس روز گذشته برای دیدار با مهدی تاج به فدراسیون فوتبال آمد تا با رییس فدراسیون درباره مشکلات جاری پرسپولیس و همچنین ملی‌پوشان پرسپولیس و دعوت یا عدم دعوت آنها صحبت کند.
 فارغ از اینکه نتیجه این بحث چه بوده اما سرپرست باشگاه پرسپولیس طی یکی دو ماه اخیر و بعد از بالا گرفتن منازعه بین این دو مربی همواره مقابل فدراسیون و کی‌روش کوتاه آمده است. طاهری چندی پیش بعد از جلسه با تاج به این نتیجه رسید که باید برانکو را به آرامش دعوت کند. آرامشی که حاصل آن مصاحبه‌ای فرمایشی در حمایت از تیم ملی و کادر فنی‌اش بود.
 با این حال باید دید حالا که کی‌روش خواستار عذرخواهی برانکو شده باز هم طاهری بعد از جلسه با تاج از برانکو درخواست قبول این کار را خواهد داشت یا نه. البته برانکو طی یک سال و نیم اخیر با طاهری سازگاری عجیبی داشته اما مشخص نیست مقابل این خواسته احتمالی او چه تصمیمی می‌گیرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین