اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۰۶۹

امـیر عابـدینی: كـی‌روش پرسپولیسی‌ها را دعوت می‌كند

این روزها خبرهای مختلفی درخصوص احتمال حضور یا عدم حضور ملی‌پوشان پرسپولیس در بازی تیم ملی مقابل قطر شنیده می‌شود. با این حال امیر عابدینی معتقد است كارلوس كی‌روش درنهایت پرسپولیسی‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت خواهد كرد...
۱۵:۰۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| این روزها خبرهای مختلفی درخصوص احتمال حضور یا عدم حضور ملی‌پوشان پرسپولیس در بازی تیم ملی مقابل قطر شنیده می‌شود. با این حال امیر عابدینی معتقد است كارلوس كی‌روش درنهایت پرسپولیسی‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت خواهد كرد. با عابدینی درمورد این موضوع و مسائل دیگر صحبت كردیم.

آیا غیبت احتمالی ملی‌پوشان پرسپولیس مقابل قطر نگران‌كننده نیست؟

من معتقدم این اتفاق رخ نخواهد داد. پرسپولیس به‌دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا، درگیر سفرهای برون‌مرزی است و باشگاه به پاسپورت‌ها نیاز دارد. در این شرایط فدراسیون فوتبال هنوز درخواستی نداشته تا پاسپورت بازیكنان پرسپولیس را بگیرد. اما استنباط من این است كه آنها دعوت خواهند شد.

بعد از صحبت‌های اخیر برانكو، به نظر شما كی‌روش قدم مثبتی برای بهبود روابط برمی‌دارد؟

وقتی تیم ملی وارد جام‌جهانی می‌شود طبیعتا مجموعه فوتبال از آن سود می‌برد. حتی بازیكنان و مربیان داخلی و خارجی از این موضوع استفاده می‌كنند. برانكو هم یك مربی حرفه‌ای است و می‌داند كه رفتن ایران به جام جهانی برای برند خودش هم مفید است. هیچ‌كس مخالف صعود ایران به جام‌جهانی نیست و این توهم است كه فكر كنیم در این فوتبال برخی دوست ندارند ایران به جام جهانی برود.

پس فكر می‌كنید كی‌روش هم واكنش مثبتی نشان دهد؟

من معتقدم دیگر نیازی نیست كی‌روش جوابی بدهد. عقیده من این است كه حرف‌های برانكو برای دادوستد نبود و او اطمینان قلبی خودش را برای موفقیت تیم ملی اعلام كرد. برانكو می‌خواست بگوید كه كنار تیم ملی است.

درمورد شرایط نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی دارید؟

غیر از استقلال، بقیه تیم‌ها نتایج خوبی گرفتند. من فكر می‌كنم پرسپولیس كار خیلی سختی دارد، اما به صعود این تیم و همچنین استقلال به مرحله بعدی خوش‌بین هستم. استقلال روی یك اتفاق شكست خورد و می‌تواند در بازی‌های آینده جبران كند. ذوب‌آهن و استقلال خوزستان كار به مراتب سخت‌تری دارند، ولی برای آنها هم آرزوی موفقیت دارم.

برخی از مهدی تاج بابت حكم‌هایی كه در این مدت به محمدرضا ساكت داده است انتقاد كرده‌اند. نظر شما چیست؟

این موضوع در دو دریچه رفاقتی و كارشناسی مورد بحث قرار می‌گیرد. من معتقدم باید از توان هر فردی به بهترین شكل استفاده كرد. اعتقاد من این است توقعاتی كه از ساكت ایجاد شده است سنگین شده و من بعید می‌دانم او به همه كارهایش برسد. نباید مسئولیت ساكت را سنگین كرد و مهم این است كه او بتواند كارش را به‌خوبی انجام بدهد. این را هم نباید فراموش كرد كه مردم ما بسیار بیدار هستند و همه چیز را به‌خوبی تجزیه و تحلیل می‌كنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین