اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۲۴۳

در آینده می‌فهمید پوگبا را ارزان خریدیم!

مربی من‌یونایتد به تمجید از هافبک گران‌قیمت خود پرداخت و گفت:‌ پوگبا همه کار در تیم می‌کند و در آینده می‌فهمید که این ستاره جوان را ارزان هم خریدیم.
۱۶:۳۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تابستان امسال «پل پوگبا» با ارزش 89 میلیون پوند از یوونتوس راهی «تئاتر رویاها» شد تا به گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیا بدل شود.

بسیاری از کارشناسان و طرفداران اعتقاد داشته پرداخت چنین مبالغ گزافی درست نبوده و این هافبک این ارزش را ندارد.

اکنون پس از گذشت 25 هفته که منچستریونایتد به یک قدمی مدعیان اصلی قهرمانی رسیده شاید نظرها تغییر کرده باشد.

می‌توان گفت پس از سرالکس فرگوسن، شیاطین‌سرخ بار دیگر چشم‌نواز بازی کرده و در این شیوه بازی سهم مورینیو و بازیکنانی مثل پوگبا، ماتا، زلاتان و هررا بیش از همه است.

آقای خاص در این خصوص و ضمن تمجید از هافبک فرانسوی خود اظهار داشت: بررسی قیمت پوگبا بسیار سخت است ولی من مطمئنم تابستان آینده بازیکنی که کیفیت وی را ندارد با همین قیمت یا بیشتر به تیم دیگری می‌رود. پس من صبر کرده تا آن موقع ارزش هافبک ما مشخص شود.

مربی پرتغالی ادامه داد: چند سال پیش یک بازیکن 25 میلیون پوندی، ستاره فوق‌العاده محسوب می‌شد. اما اکنون با پرداخت این مبلغ نه تنها یک بازیکن خوب بلکه شمایی از یک بازیکن را می‌خرید. اگر بخواهی یک بازیکن 20 ساله جوان که آینده خوبی از خود نشان داده را جذب کنی باید به اندازه یک بازیکن بزرگ پول بدهی.

مورینیو گفت: به نظرم در تابستان آینده، بازیکنی که دنیا را متعجب کند کم باشد و آن موقع احتمالا ارزش پوگبا معلوم می‌شود. بسیار برای پل خوشحالم زیرا هنوز جوان بوده و توانایی بالایی دارد. هم گل زده، هم از عقب توپ گیری کرده و هم بازی‌سازی می‌کند. یقین دارم که در آینده می‌فهمید که پوگبا را ارزان خریدیم.

منچستریونایتد در چارچوب مرحله پنجم جام حذفی، امروز میهمان تیم دسته دومی «بلکبرن رووز» خواهد بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین