اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۱۵۱

اردوهای برون‌مرزی در سال جدید برنامه سرمربی روئینگ بانوان

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان ایران در تلاش است تا قبل از مسابقات قهرمانی آسیا و کاپ جهانی 2 اردوی تدارکاتی برای بانوان برگزار کند.
۰۴:۲۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| ملی‌پوشان روئینگ بانوان ایران سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، کاپ‌های جهانی و مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا را پیش رو دارند که افشین فرزام سرمربی تیم ملی 2 اردوی برون‌مرزی را برای ملی‌پوشان در نظر گرفته است.

وی در گفت‌وگویی در این باره گفت: من برنامه‌هایم را به فدراسیون داده‌ام و کمیته روئینگ نیز پیگیر است. اگر امکان‌پذیر باشد می‌خواهیم اردوی تدارکاتی در اردیبهشت و شهریور به ترتیب در اروپا و شرق آسیا برگزار کنیم.

فرزام افزود: بیشتر دوست داریم در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنیم چرا که در سال 2018 به دلیل همزمانی قهرمانی جهان با بازی‌های آسیایی جاکارتا این فرصت را نخواهیم داشت تا در قهرمانی جهان شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان ایران در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه تلاش ما این است بانوان ایرانی در 3-4 سال آینده از سطح آسیا فاصله گرفته و به سطح جهانی نزدیک شوند، عنوان کرد: برنامه اول من این بود ورزشکاران را به سطح یک آسیا برسانم و حالا باید کم کم از آسیا جدا شویم. این کار زمان بر است و با اجرایی شدن برنامه‌ها می‌توانیم به هدف دوم هم برسیم.
دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ بانوان از شنبه آغاز شده است.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین