اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۷۸۳

قهرمانی جام جهانی از آن ماست

دارنده مدال طلای کشتی آزاد المپیک ریو گفت: آنقدر درباره کشتی ایران و تماشاگران ایرانی شنیده بودم که می خواستم این واقعیت را از نزدیک ببینم؛ حالا که آمده ام متوجه آن تعاریف و فضا می‌شوم.
۱۶:۳۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| کایل اسنایدر، قهرمان آمریکایی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد در المپیک ریو درباره حضور این تیم در جام جهانی و اینکه نزدیک بود به خاطر سیاست های ترامپ، رئیس جمهور کشورش حضور در این مسابقات را از دست دهد گفت: از این موضوع بسیار ناراحت بودم. آنقدر درباره کشتی ایران و تماشاگران ایرانی شنیده بودم که می خواستم این واقعیت را از نزدیک ببینم؛ حالا که آمده ام متوجه آن تعاریف و فضا می‌شوم.

وی درباره برنامه اش برای آینده و المپیک بعدی عنوان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا المپیک توکیو با قدرت ظاهر شوم و مدال های طلا را از آن خود کنم، البته نباید از حریفانم هم غافل شوم چرا که سایر کشتی‌گیران هم به سختی تلاش می کنند.

قهرمانی المپیک ریو درباره رقیبان اصلی اش گفت: بسیاری از حریفان اصلی من در سال های اخیر، از جمله رضا یزدانی، عبدالسلام گادیسوف و ختاگ گازیموف از کشتی خداحافظی کرده و رفته اند و با جوانانی که تازه آمده اند باید مبارزه کنم. مشخص نیست آنها چه سطحی دارند و در مسابقات سال 2017 خیلی چیزها مشخص می شود.

اسنایدر درباره جایگاه کشتی ایران عنوان کرد: جایگاه کشتی ایران خوب است که پنج دوره متوالی قهرمان جام جهانی شده است؛ بهترین کشتی گیر ایران هم به نظرم حسن یزدانی است.

ملی پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند تیم آمریکا موفق به حضور در فینال جام جهانی شود عنوان کرد: 100 درصد.

وی در خصوص رویارویی احتمالی با تیم ایران و اینکه فکر می‌کند آیا آمریکا بعد از مدت‌ها بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند یا نه گفت: مطمئناً قهرمانی از آن ماست.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین