اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۵۱۳

سپیدرود و ملوان با دوندگی و جنگندگی صدرنشین هستند

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: سپیدرود و ملوان فقط با دوندگی و جنگندگی در صدر جدول قرار دارند.
۰۳:۰۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| نادر دست‌نشان در گفت‌وگویی، درباره پیروزی 2 بر یک مقابل فولاد یزد گفت: بازیکنان خونه به خونه از نظر اعتماد به نفس و شرایط بدنی دچار مشکل شده بودند که در دو بازی اول با وجود آنکه بهتر از حریفان بودیم، باختیم. اما خوشبختانه مقابل فولاد یزد فوق‌العاده بازی کردیم و در دقایق پایانی فولاد رو به بازی مستقیم آورد و یک پنالتی هم گرفت و به گل رسید. با این حال مهم 3 امتیاز بود که ما گرفتیم.

وی در مورد اینکه همه انتظار داشتند با حضور دست‌نشان خونه به خونه از روز اول موفق شود، گفت:‌ در 2 بازی اول نتوانستیم ببریم اما طبیعی است تا بازیکنان را با تفکرات من آشنا شوند زمان لازم دارد. فعلا یک بازی را برده‌ایم اما هنوز مدعی نیستیم و می‌خواهیم ثبات تیمی داشته باشیم. تنها تفکر ما این است که شرایط‌مان در جدول بهتر شود. 

دست‌نشان در مورد اینکه گفته می‌شود در لیگ یک قدرت فیزیکی بازیکنان بر قدرت تاکتیکی تیم‌ها می‌چربد، گفت: بله در لیگ یک قدرت فیزیکی بازیکان بر تفکرات تاکتیکی غلبه دارد. در لیگ دسته اول باید دویدن و جنگندگی داشته باشید. ملوان و سپیدرود اکنون به خاطر دوندگی و جنگندگی خوب بازیکنان‌شان صدرنشین لیگ هستند. هر تیمی که در لیگ یک می‌خواهد صعود کند از این راه استفاده می‌کند. 

وی در مورد اینکه نفت آبادان بعد از جدایی او نتایج خوبی نگرفت، گفت: در مورد نفت بعدا صحبت می‌کنم. دوست ندارم تمرکز این تیم به هم بخورد. من صنعت نفت و آبادانی‌ها را دوست دارم و آنها همچنان با من در ارتباط هستند. این روحیه قابل تقدیر است که بعد از 2 ماه از جدایی من همچنان مرا مورد محبت خود قرار می‌دهند. یک نیم‌فصل در لیگ یک و یک نیم‌فصل در لیگ برتر همراه این تیم بوده‌ام. امیدوارم تیم نفت آبادان نتایج بهتری بگیرد. در مورد بقیه مسائل اگر نیاز بود در آینده صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین