اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۰۴۹

برف و باران به سود استقلال است

پیشکسوت آبی پوشان از شانس بیشتر تیمش در دربی سخن گفت: «من به این دربی بسیار خوشبین هستم. لااقل این که تیم ما بازنده این بازی نیست.»
۱۲:۳۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا حسن زاده در خصوص دربی 84 اظهار داشت: «این دربی می تواند یک دربی متفاوت باشد. دو تیم از نیروی جوانی بهره می برند و به دلیل چند برد پی در پی با روحیه خوب و شرایط فنی مناسب به این دربی قدم می گذارند. اینها می تواند فاکتورهای یک دربی خوب باشد.»

 

مدافع سابق آبی ها گفت: «البته به طور کلی من شانس استقلال را برای این بازی بیشتر از پرسپولیس می دانم. همین حاشیه امنیتی که پرسپولیس در صدر جدول دارد باعث می شود که استراتژی غالب این تیم پیروزی نباشد. آنها می خواهند با حفظ این فاصله امتیازشان دربی را راحت و بی دردسر تمام کنند و ادامه مسیرشان را بدهند. اما این استقلال است که برای کم کردن فاصله اش با تراکتور و پرسپولیس نیاز به بردن دارد. حال ممکن است آبی پوشان در شیوه های تهاجمی شان مرتکب اشتباه شوند و پرسپولیس از اشتباه آنها استفاده کند. اما در شرایط معمول به نظر می رسد شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس باشد.»

 

وی با اشاره به هوای بارانی و حتی احتمال بارش برف در اواخر بازی افزود: «به نظرم هوای برف و بارانی هم می تواند کفه ترازو را به نفع استقلال سنگین کند. هافبک های این تیم نسبت به هافبک های پرسپولیس قدرتی تر هستند. هافبک های پرسپولیس سرعتی، تکنیکی و فانتزی هستند که آب و هوای بارانی و برفی و زمین سر روی کیفیت کار آنها تاثیر می گذارد.»

 

پیشکسوت استقلال در خاتمه گفت: «به عنوان یک استقلالی آرزو می کنم که این بازی به سود استقلال به اتمام برسد.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین