اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۸۴۵

آقای کی‌روش! هر که با پرسپولیس در افتاد، ور افتاد

هافبک سابق پرسپولیس معتقد است کی‌روش در مورد چاق بودن ملی‌پوشان پرسپولیس تخیلات خودش را گفته است.
۱۰:۴۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| ابراهیم اسدی می گوید کارلوس کی روش در جنگ رسانه‌ای که با برانکو ایوانکوویچ راه انداخت بازنده واقعی بود، چون حق با برانکو بود و سرمربی پرسپولیس باید بازیکنانش را در طول فصل در اختیار داشته باشد و با آنها کار کند تا بتواند جوابگوی هواداران تیمش باشد.

 

اظهارات اسدی را در ادامه می خوانید:

 

* بازی پرسپولیس و تراکتورسازی چطور بود؟

- بازی قشنگی بود. واقعا بازی خوبی بود و به نظرم تراکتور ضعیف‌ترین بازی لیگ خودش را انجام داد. چون نه سیستم دفاعی داشت و نه سیستم هجومی و نتوانست کار خاصی انجام دهد. بچه‌های پرسپولیس هم روزبه‌روز هماهنگ‌تر می‌شوند و با این برد قهرمانی‌شان را تثبیت کردند.

 

* در این بازی ملی‌پوشان پرسپولیس را چاق دیدی؟

- والا من فکر می‌کنم این‌ها تخیلات کی‌روش است و در این ماجرا حق با برانکو است. چون برانکو مربی باشگاهی است و باید در طول فصل بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. تیم ملی نشات گرفته از باشگاه است و کی‌روش نمی‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد و کارهای غیرمعقولانه بکند. اگر پرسپولیس قهرمان نشود واقعا کی‌روش جوابگو هست؟ الان 9، 10 بازیکن پرسپولیس ملی‌پوش یا در حد ملی هستند و پرسپولیس در حال حاضر به زمان علی پروین دارد برمی‌گردد که همیشه 10 تا ملی‌پوش داشت. الان تیم واقعا عالی است و همه آماده‌اند و پرسپولیس از دقیقه یک حمله می‌کند و سروش رفیعی هم که آمده تیم تکمیل‌تر شده است. این به خاطر طرز تفکر یک سرمربی خوب است که تفکراتش را به بازیکنان تحمیل کرده و بازیکنان هم مطیع امر برانکو هستند.

 

* در جنگ رسانه‌ای برانکو و کی‌روش چه کسی بازنده بود؟

- فکر می‌کنم کی‌روش بازنده واقعی این ماجراست. پرسپولیس باشگاه بسیار بزرگی است و کی‌روش باید با دوستی و رفاقت جلو بیاید و با این کارها نمی‌تواند راه به جایی ببرد و هر کسی با پرسپولیس در افتاد، ور افتاد. الان برانکو و تیمش با 9 اختلاف صدرنشین هستند و با آرامش جلو می‌روند. پرسپولیس هر چه بیشتر آرامش داشته باشد قدرتنمایی بیشتری خواهد کرد و راحت‌تر قهرمان می‌شود.

 

* در آستانه دربی هستیم. نمایش پرسپولیس مقابل تراکتور برای استقلالی‌ها ایجاد نگرانی نمی‌کند؟

- در دربی همیشه گفته‌ام هر تیمی که ضعیف‌تر بوده راحت‌تر کار کرده است. الان کمال کامیابی‌نیا اخراج شد و دربی را از دست داد و پرسپولیس هم شهاب کرمی را گرفته و امیدوارم خودش را بتواند ثابت کند تا برانکو از او استفاده کند. خط هافبک در یک تیم خیلی مهم است و امیدوارم برانکو مرکز زمین را در اختیار بگیرد تا راحت‌تر در دربی کار کند. استقلالی‌ها الان خواب راحت ندارند چون پرسپولیس خیلی خوب و تهاجمی کار می‌کند و تیم وحشتناکی شده است و با سه، چهار تا مهاجم حمله می‌کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین