اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۶۸
مدافع کاستاریکایی پرسپولیس؛

اومانیا: بنگر متعصب ترین بازیکن پرسپولیس است

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس گفت: بنگر همان بازیکنی است که هواداران بیشتر از سایرین تشویقش می کنند.
۱۵:۳۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مایکل اومانیا درباره آخرین وضع خودش اظهار داشت: در حال حاضر شرایط بسیار خوبی را پشت سر می گذارم. تمریناتم را با پرسپولیس آغاز کردم و تمام تلاشم این است که هرچه زودتر با تیم هماهنگ شوم تا با صلاحدید کادرفنی به میدان بروم.

وی ادامه داد: دوران سختی را پشت سر گذاشتم. بعد از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به اردوی تیم ملی کاستاریکا رفتم که آنجا هم با بدشانسی از دور رقابت ها کنار رفتیم. امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی برای من رقم بخورد؛ هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی.

مدافع پرسپولیس درباره کامنت هایی که هواداران در اینستاگرام علیه محسن بنگر منتشر کردند، بیان داشت: بنگر یکی از متعصب ترین بازیکنانی است که در طول دوران بازی ام دیده ام. او همیشه به تیم فکر می کند و حتی یک لحظه هم به فکر خودش نیست. تمام بازیکنان بزرگ دنیا هم اشتباه می کنند و این مسائل طبیعی است. فقط وقتی این اشتباهات در دفاع یا دروازه صورت می گیرد، بیشتر به چشم می آید.

اومانیا در پایان افزود: بنگر همان بازیکنی است که هواداران بیشتر از سایرین تشویقش می کنند. حتی گاهی اوقات انگار فقط او در زمین است. مطمئنا بنگر هم در بازی بعد اشتباه خودش را جبران خواهد کرد اما مساله مهم این است بزرگترین اشتباه زدن حرف های نامطلوب علیه باتعصب ترین بازیکنان تیم است
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس اومانیا
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین