اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۶۳۴

كرار: مرا زدند و عصبانی كردند

شكست تراكتورسازی مقابل پرسپولیس، آرزوهای سرخپوشان تبریزی را برای قهرمانی در لیگ برتر كمرنگ كرد ولی آنها همچنان امیدوارند پرسپولیس امتیاز از دست بدهد تا فاصله را با رقیب اصلی‌شان كم كنند...
۱۶:۴۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| شكست تراكتورسازی مقابل پرسپولیس، آرزوهای سرخپوشان تبریزی را برای قهرمانی در لیگ برتر كمرنگ كرد ولی آنها همچنان امیدوارند پرسپولیس امتیاز از دست بدهد تا فاصله را با رقیب اصلی‌شان كم كنند. كرار جاسم هافبك عراقی تراكتور هم معتقد است این تیم امیدهایش را از دست نداده. او در خصوص باخت به پرسپولیس و مسائل دیگر به سوالات پاسخ داد.
  • فكر می‌كردی پرسپولیس با این نتیجه سنگین شما را شكست بدهد؟
همه می‌دانند قبل از این بازی چه اتفاقاتی افتاد. متاسفانه چند بازیكن ما مصدوم بودند و بدون اینكه تمرین كنند در تركیب ثابت قرار گرفتند. چند بازیكن هم محروم بودند و از بازی مقابل ماشین‌سازی به‌شدت ضرر كردیم. از طرفی بدترین خبر این بود كه تیم ما نمی‌توانست بازیكن جدید جذب كند و با این وضعیت به مصاف پرسپولیس رفتیم.
  • یعنی تو معتقدی تقابل با پرسپولیس، یك بازی نابرابر بود؟
نمی‌توانم این‌طور صحبت كنم ولی به هر حال ما چند بازیكن اصلی خودمان را در اختیار نداشتیم. اگر تیم كاملی داشتیم، شك نكنید كه به پرسپولیس نمی‌باختیم. آنها از فرصت‌هایشان به‌خوبی استفاده كردند ولی ما چند موقعیت را از دست دادیم. دست پرسپولیس و برانكو پر بود، آنها در ورزشگاه آزادی از حمایت 100هزار تماشاگر بهره می‌بردند.
  • با این اختلاف 9امتیازی، آیا همچنان معتقدید كه تراكتور شانس قهرمانی دارد؟
ما امیدمان را از دست نمی‌دهیم و همه انسان‌ها با امید زنده هستند. چاره‌ای نداریم جز اینكه منتظر لغزش پرسپولیس باشیم؛ البته نتایج خودمان هم مهم است. متاسفانه امسال در بازی‌های خانگی خیلی بد امتیاز از دست دادیم و این موضوع به‌ضررمان تمام شد. در 10بازی آینده باید بیشترین امتیاز را بگیریم و منتظر لغزش پرسپولیس باشیم.
  • در بازی با پرسپولیس، در خیلی از صحنه‌ها عصبانی بودی. دلیلش چه بود؟
خب طبیعی است كه در چنین مسابقاتی روی بازیكنان فشار زیادی ایجاد می‌شود. ما در همان ابتدای مسابقه گل خوردیم و این روی تمركز بازیكنان تاثیر گذاشت. من هم در چند صحنه ضربه خوردم و گاهی اوقات عصبانی می‌شدم. در فوتبال این چیزها غیرطبیعی نیست.
  • خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس لایق قهرمانی در لیگ است، نظر تو چیست؟
پرسپولیس تیم خوبی است و شكی در این زمینه وجود ندارد. فعلا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی كرد، چون 10هفته تا پایان لیگ باقی مانده است. اعتقاد دارم هنوز برای خوشحال كردن هواداران تراكتور زمان داریم. فراموش نكنید كه ما جام‌حذفی را هم در پیش داریم و می‌توانیم با قهرمانی در این جام به هواداران هدیه بدهیم.
  • آیا از عملكرد خودت راضی هستی؟
در این مورد باید سرمربی نظر بدهد ولی همیشه تلاش خودم را برای موفقیت تراكتورسازی می‌كنم. در بعضی از مسابقات هم واقعا بدشانسی آوردم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین