اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۵۴۶

گزارش سایت فدراسیون جهانی از بسکتبالیست جوان ایران

ملی پوش جوان بسکتال ایران می‌گوید: تجربیات ارزشمندی از حضور در مسابقات غرب‌آسیا و کنار بازیکنان تیم ملی آموختم.
۲۰:۳۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| محمدحسین جعفری که با تیم ملی جوانان ایران در مسابقات آسیایی به مقام قهرمانی دست یافت به همراه تیم ملی بزرگسالان در بازی های غرب آسیا شرکت کرد تا تجربه حضور در تیم ملی بزرگسالان را هم داشته باشد و تجربیات خوبی کسب کند.

سایت فدراسیون جهانی در گزارشی به شرایط این بازیکن پرداخته و نوشته است: جعفری درس‌های ارزشمندی از حضور در تیم ملی بزرگسالان در غرب آسیا آموخت؛ درس هایی که او می‌گوید در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان به وی کمک خواهد کرد.

وی می‌گوید: «یکی از جوانترین بازیکنان ایران در تیم ملی بزرگسالان هستم و تلاش می‌کنم که از سایر بازیکنان یاد بگیرم.»

او در سه بازی که برای ایران به میدان رفت میانگین 3.3 امتیاز و 0.7 ریباند را کسب کرد. بهترین بازی او مقابل سوریه بود که در 9 دقیقه 5 امتیاز یک ریباند و یک توپ ربایی داشت.

جعفری در مورد غرب آسیا گفت: این بازی‌ها انگیزه‌های مرا برای سخت تمرین کردن بیشتر کرد. یاد می‌گیرم چیزی به من داده نمی‌شود و باید جایگاهم را به دست بیاورم.

او می‌گوید از بودن کنار ارسلان کاظمی که یکی از بهترین بازیکنان ایران است سود برده است. « او یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی اما خیلی انسان متواضعی است. من هم از او آموختم که لحظه‌ای از یادگیری غافل نشوم.

ملی پوش جوان بسکتبال ایران در مورد قهرمانی زیر 19 سال جهان می‌گوید: غرب‌آسیا کمک زیادی به من در این رقابت‌ها خواهد چرا که در کنار بازیکنان بزرگی بازی و تجربیات زیادی از آنها کسب کردم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین