اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۱۸۴

سرمربی معروف کروات استقلالی از آب درآمد

سرمربی اسبق سپاهان گفت: حضور هواداران پرشور که پشت استقلال هستند؛ در ورزشگاهی چون آزادی، باعث می شود که این تیم انگیزه و شانس بیشتری برای برتری داشته باشد.
۱۸:۱۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| استقلال ایران فردا در چارچوب مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. این تیم قطری پیش از رویارویی با استقلال در آخرین بازی خود در لیگ ستارگان رو در روی الشحانیه قرار گرفت و به تساوی 1-1 دست پیدا کرد. سرمربی تیم الشحانیه کسی نبود جز ایگور استیماچ. سرمربی پیشین تیم سپاهان و کسی که قرار بود در برهه ای هدایت آبی پوشان پاتخت را بر عهده بگیرد. این سرمربی کروات صحبت های جالبی را بر زبان اورده است که خواندن آن را به شما توصیه می کنیم.

 

*ابتدا از بازی با السد بگویید که تیمتان به یک تساوی دست پیدا کرد.

 

بازی سختی بود. در فوتبال قطر بین 4 تیم نخست جدول و بقیه تیمها از لحاظ مهره و بازیکن تفاوت بسیار زیادی وجو دارد. اما ما در این بازی مثل یک تیم خیلی زحمت کشیدیم. بازی را کنترل کردیم و نفرات خوبشان را مهار کردیم. سعی می کردیم پاس های سریع بدهیم و کنترل بازی را در اختیار بگیریم. در نهایت باید بگویم دو امتیاز ارزشمند این مسابقه را از دست دادیم.

 

*استقلال فردا مقابل السد بازی می کند. به نظر شما این تیم می تواند نماینده قطر را پیش رو بردارد؟

 

بله. البته که می تواند. حضور هواداران پرشور که پشت استقلال هستند؛ در ورزشگاهی چون آزادی، باعث می شود که این تیم انگیزه و شانس بیشتری برای برتری داشته باشد.

 

*شما دوست دارید کدام تیم در این بازی برنده شود؟

 

می دانید من همیشه عاشق ژاوی بوده و هستم اما من خودم را عضوی از باشگاه و خانواده استقلال می دانم. گرچه میسر نشد با این تیم قراردادم را امضا کنم اما همیشه به این تیم و هوادارانش علاقه دارم.

 

*پیشنهاد یا کمکی برای استقلالی ها ندارید که بتوانند ژاوی را مهار کنند؟

 

ژاوی را همه می شناسند و از توانایی هایش باخبرند. می دانند که او چه اعجوبه ای است. نیازی به توضیح اضافه یا کمک خاصی از طرف من نیست و خود منصوریان به همه چیز واقف است.

 

*پیش بینی تان از نتیجه بازی چیست؟

 

من انتظار یک بازی فوق العاده را دارم. یک فوتبال خوب و جو و اتمسفری باور نکردنی. مطمئنم هوادارانی که به ورزشگاه می آیند از دیدن ژاوی لذت می برند و همچنین یار دوازدهم استقلال خواهند بود تا بتواند در این مسابقه به برتری برسد.

 

*راستی ویسی از سمت سرمربی گری سپاهان استعفا داد. البته فعلا برگشته اما از جو مدیریتی باشگاه مثل شما ناراحت است.

 

من بازی های سپاهان را دنبال می کنم و از وضعیت ویسی هم با خبرم. تا وقتی که مدیریت سپاهان مشکلات داخلی را حل نکند و از بین نبرد هیچ وقت با هیچ مربی نمی تواند به مسیر پیروزی و موفقیت برگردد.

 

*در نهایت صحبتی هم داشته باشیم درباره بازیکن ایرانی جدید تیمتان. از زهیوی راضی هستید؟

 

رحیم بازیکن فوق العاده ای است. ما انتظارات زیادی از او داریم اما او در بازی اول بدشانسی آورد و مصدوم شد. با تلاش هایی که انجام شد او خوشبختانه می تواند از بازی بعد در سلامتی کامل در اختیار تیم باشد. م به زهیوی صد در صد آماده احتیاج داریم چرا که او توانایی بیشتری به تیم ما اضافه می کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استیماچ استقلال
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین