اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۹۲۷

دلیل کنار گذاشتن رستمی از تیم‌ملی وزنه‌برداری

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، گفت: رستمی با توجه به عدم حضور در اردوهای تیم ملی شانسی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی ندارد.
۱۳:۵۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سجاد انوشیروانی درباره عدم حضور کیانوش رستمی در اردوهای تیم ملی و نحوه برخورد با این وزنه‌بردار گفت: هیچ اختلافی بین من و کیانوش نبوده و نخواهد بود. شرایط او را درک می‌کنم چون دو سال را با سختی تمرین کرده و در دو مسابقه جهانی و یک المپیک وزنه زده‌ است.

وی در مورد برخورد با این وزنه‌بردار گفت: کیانوش در آخرین دعوت ما به اردو حضور و پیدا نکرد، بنابراین با توجه به زمان کوتاهی که برای آماده‌سازی ورزشکاران داریم او دیگر شانسی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی نخواهد داشت.

انوشیروانی در پاسخ به این سئوال که با این شرایط آیا کیانوش رستمی از تیم ملی خط خورده است، گفت: نه، کیانوش رستمی از تیم ملی خط نخورده است اما همانطور که گفتم با توجه به شرایط موجود در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی حضور نخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، درباره ادامه کار و حضور رستمی در اردوهای تیم ملی گفت: درصورتی که از آیین‌نامه ورزشکاران تمکین کند، در خدمت رستمی خواهیم بود.

وی ادامه داد: اختلافی بین من و کیانوش نبوده و نخواهد بود. کیانوش دوست صمیمی بنده است و همیشه برای هم احترام قائل بودیم. شرایط کیانوش را درک می‌کنیم، سه سال سخت تمرین کرد، مسابقات جهانی و المپیک شرکت کرد، ولی در دوره‌های بعدی در صورتی که او طبق آیین‌نامه ما تمکین کند ما در خدمتش خواهیم بود. نه‌تنها کیانوش بلکه تمام ورزشکاران. نفراتی که الان در  اردو داریم دو قسمت هستند،‌یک قسمت نفرات اصلی هستند، یک قسمت نفرات جوان‌تر هستند. تمام آنها بعد از دعوت حضور پیدا کردند و تمرینات آمادگی را پشت سر می‌گذارند و همه با برنامه‌ریزی و علم روز و تمرینات هم خیلی متفاوت‌تر شده و فکر می‌کنم تمام بچه‌هایی که هستند به این تمرینات ایمان آوردند که با این شرایط بهترین نتیجه‌ها را می‌توانند بگیرند. فقط کمی بحث مالی ما را اذیت می‌کند که این شرایط نه‌تنها در ورزش بلکه در تمام کشور وجود دارد، ولی امیدوارم مسئولان صدای ما را بشنوند و کمکی بکنند.

وی در ادامه افزود: جو اردو جو آرامی است، بهداد سلیمی، سهراب مرادی و تمام آنهایی که قبلاً بوده‌اند و الان اضافه شده‌اند، کارشان را می‌کنند و هیچ مشکلی با آنها نداریم. آنهایی که در اردو هستند همه تمکین می‌کنند و  همه آنها برای قهرمانی دوباره تلاش می‌کنند و هیچ مشکلی با آنها نداریم.

انوشیروانی در خصوص عدم حضور کیانوش رستمی در اردوها اذعان کرد:‌ کیانوش به اردوها دعوت شد، ولی در اردو حاضر نشد. ما برای مسابقات آسیایی و مسابقات کشورهای اسلامی به دلیل حضور نیافتن در اردوها از او استفاده نخواهیم کرد. به گفته خودش نیاز به ریکاوری داشت و ما هم به نظرش احترام می‌گذاریم و به استراحت می‌دهیم. کیانوش یکی از نابغه‌های وزنه‌برداری ماست، ما همچنان بر روی کیانوش حساب می‌کنیم و او نخبه است و تا زمانی که تمرین کند، ما هم به او میدان می‌دهیم، ولی در تلاش هستیم برای تمام اوزان جایگزین داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص پیشگیری از دوپینگ تصریح کرد: سعی کرده‌ایم در بحث دوپینگ خیلی حرفه‌ای عمل کنیم، خط قرمز ما و فدراسیون بحث دوپینگ است. برنامه‌های ما در این راستا در حال انجام و این برنامه‌ها از سوی فدراسیون در حال حمایت است. وقتی ورزشکاران ما بهترین رکوردها را بزنند، نیازی به دوپینگ نداریم و ما هرچه قدر به قدرت ورزشکاران‌مان اضافه کنیم، دیگر به دوپینگ نیازی نداریم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین