اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۵۸

حاتمی: بهترین بازی هفته اول لیگ برای ما بود

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه کسانی که بازی دیروز ما مقابل پدیده را دیدند معتقدند که بهترین بازی هفته اول لیگ برای پرسپولیس بود.
۱۲:۴۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بابک حاتمی درباره عملکردش در بازی روز گذشته مقابل پدیده خراسان گفت: درباره عملکردم خودم نباید نظر بدهم بلکه کارشناسان و هواداران می‌توانند در این باره صحبت کنند اما مشکلی با بازی در دفاع چپ ندارم. در ابتدا فکر می‌کردم بازی در دفاع چپ برایم سخت باشد اما دیدم اینطور نیست و الان از حضور در این پست راحتم و مشکلی با بازی در دفاع چپ ندارم.

وی درباره نتیجه به دست آمده در بازی روز گذشته پرسپولیس و پدیده که با تساوی دو تیم همراه بود، خاطرنشان کرد: همه کسانی که بازی دیروز را دیدند بدون شک اعتقاد دارند که بهترین بازی هفته اول لیگ بازی پرسپولیس بود چرا که نظم تیمی و هماهنگی خوبی در بازی توسط پرسپولیسی‌ها وجود داشت و قطعا همه معتقد هستند که بهترین بازی در هفته اول برای ما بود. هر چند که بازی های هفته اول همیشه حساسیت‌های خاصی دارد و همه تیم‌ها و بازیکنان در هفته اول به دلیل دور بودن چند هفته‌ای از مسابقات نامتعادل وارد مسابقات می‌شوند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا از عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در هفته اول لیگ و نتیجه‌ گرفتن سایر رقبا نگران نیست، تصریح کرد: نمی‌شود گفت که نتیجه نگرفتیم. مگر ما باختیم که بگوییم نتیجه نگرفتیم. کل بازی دیروز دست ما بود و ما یک تیم مدعی هستیم. اگر مشکلات پیش نیاید و شرایط در بیرون زمین خوب باشد می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم. پرسپولیس همه ابزار را برای قهرمانی دارد و اگر دچار حاشیه نشویم مدعی قهرمانی خواهیم بود.

حاتمی در مورد دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان هم خاطرنشان کرد: هوا در اهواز این روزها بسیار گرم است و قطعا گرمای اهواز بیشتر از استقلال خوزستان ما را اذیت خواهد کرد و اعتقاد دارم گرما روی کیفیت بازی دو تیم تأثیر خواهد گذاشت اما بعد از مساوی الکی که دیروز گرفتیم آن هم در حالیکه حق ما برد بود باید در اهواز ببریم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس حاتمی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین