اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۱۵۸

نمی‌توان همه وعده‌ها را گردن نفت انداخت

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران،‌ گفت: وقتی به وعده‌ها عمل نمی‌کنند این مشکلات به وجود می‌آید و تیم در نتیجه گیری هم دچار مشکل می‌شود.
۱۸:۲۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| ارسلان مطهری بعد از حضور در باشگاه نفت برای جلسه با مسئولان این باشگاه گفت: بزرگان تیم قرار شد با مسئولان باشگاه صحبت کنند و نتیجه را به ما خبر دهند. باید زودتر برویم تا به کارهایمان برسیم. مشکلات تا به اینجا خیلی به ما ضربه زده است همین نتایجی که تا به امروز کسب کردیم حاصل غیرت بازیکنان بوده است.

وی در مورد اینکه چرا این تیم مثل نیم فصل اول خوب نتیجه نگرفته است،‌ اظهار داشت: وعده‌هایی می‌دهند که وقتی عملی نمی‌شود نتیچه‌گیری را دچار مشکل می‌کند. باید ببنیم در ادامه چه پیش می‌اید.

مهاجم نفت تهران در مورد آخرین وعده‌ای که به آنها داده شده است، عنوان کرد: چند تن از بازیکنان به نمایندگی از ما رفتند که صحبت کنند و در جریان صحبت‌های امروز نیستم چند تن از نفرات تیم پول سال قبل خود را هم نگرفتند که من هم در این دسته هستم. می‌خواستیم مصاحبه نکنیم اما مشکلات به جایی می‌رسد که نمی‌توان چیزی گفتیم وقتی به قول‌هایشان عمل نمی کنند نمی‌توانیم کار خودمان را بکنیم هر روز می‌گویند فردا پول می‌دهند و بعد این تقصیرات را گردن نفتی‌ها می‌اندازند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین