اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۰۲۲

کار سختی برابر ساری داشتیم

سرعتی زن تیم والیبال پیکان گفت: در بازی امروز کار سختی برابر تیم نصفه و نیمه ساری داشتیم.
۲۰:۲۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد فلاح درخصوص پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال پیکان برابر شهرداری ساری در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: دیدار دشواری را مقابل تیم عمران ساری داشتیم؛ مقابل تیمی که با ترکیب کامل خود به میدان نیامده بود کار سختی داشتیم، چراکه آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند.

وی ادامه داد: تیم های اینگونه برابر تیم های بزرگ مانند پیکان راحت بازی می کنند و استرس کمتری دارند، چراکه اگر برنده شوند دست به کار بزرگی زده اند و اگر بازنده شوند چیزی را از دست نمی دهند. به هر حال ما هم آنها را دست کم نگرفتیم و با قدرت توانستیم آنها را شکست دهیم هر چند که در دو ست ابتدایی کمی به مشکل هم خوردیم.

فلاح درخصوص شرایط داوری ها در این دوره از رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: نمی خواهم در این موارد ورود کنم، اما امیدورام در کنار رشد والیبال شاهد ارتقای داوری هم باشیم. اینگونه والیبال ایران یک دست رشد می کند.

سرعنی زن تیم والیبال پیکان درخصوص بازی هفته آینده برابر بانک سرمایه عنوان کرد: بالاخره همه می دانند این بازی چقدر حساس است. قطعاً هر دو تیم تلاش می کنند تا برنده مسابقه شوند، چراکه می توانند در جایگاه بالاتر قرار بگیرند و در ادامه در پلی آف کار راحت تری داشته باشند. ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم و قطعاً کادر فنی هم برای آن مسابقه برنامه های خاصی خواهد داشت.

وی درمورد جذب یک بازیکن جدید و همچنین غیبت معنوی نژاد در دیدار برابر عمران ساری گفت: فکر نمی کنم کاپیتان تیم والیبال صربستان نیازی به معرفی داشته باشد. او چند روزی است که با ما تمرین می کند و به زودی به ترکیب تیم اضافه خواهد شد. معنویی نژاد هم هفته گدشته مصدوم شد و کادر فنی صلاح دید تا به وی استراحت بدهد. همچنین نفراتی مانند اسماعیل نژاد هم در بازی برابر ساری این فرصت را پیدا کردند تا بیشتر در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فلاح پیکان
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین