اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۹۵۶

دو تیم دردسرساز برای پرسپولیس

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: تراکتورسازی و ذوب آهن تیم هایی هستند که می توانند برای برانکو و شاگردانش دردسرساز باشند. فوتبالی که از سایر رقبا در لیگ دیده ام در حدی نیست که بتواند مانع رسیدن پرسپولیس به قهرمانی باشد.
۱۵:۰۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| در روزهایی که سخت گیرترین منتقدان پرسپولیس هم لب به تحسین تیم برانکو گشوده اند حمید درخشان هم در وصف تیم این روزهای پرسپولیس حرفی جز ابراز امیدواری برای قهرمانی تیم محبوبش در لیگ برتر پس از سالها دوری از این عنوان نداشت.
 
حمید درخشان در گفت و گویی، درباره شرایط فعلی و بازی های پیش روی پرسپولیس حرف زد که متن این پرسش و پاسخ در ادمه می آید:
 
*انتظار برد در قم مقابل صبا را داشتید؟
- بله. پرسپولیس این روزها در بهترین شرایط سالهای اخیرش قرار دارد و بازی هایش هر بیننده فوتبالی را راضی می کند. همه نفراتش به خوبی کنار هم بازی می کنند و هماهنگی مثال زدنی در این تیم موج می زند که شرایط ایده آلی را برای این تیم در لیگ برتر بوجود آورده است.

*غیبت برخی مهره ها تا چه حد در بازی خوب و بد تیم نقش دارد؟
- اتفاقا نکته بارز این تیم همین است که اینقدر نفرات اصلی و نیمکت نشین به هم نزدیک هستند که در صورت جابجایی مهره ها باز هم ما نوسان زیادی در تیم مشاهده نمی کنیم. این پرسپولیس یکی از آماده ترین تیم های لیگ برتر یا بهتر است بگویم آماده ترین تیم لیگ است. تیمی که اگر هم نوسان در بازی هایش داشته، خیلی خیلی کم و نامحسوس بوده است.
 
*کدام پست این تیم را بهتر از دیگر خطوط آن می دانید؟
- اتفاقا نکته همین است که پرسپولیس در حمله به همان اندازه خوب کار می کند که در فاز دفاعی مقابل حریفانش ایستادگی می کند. ساختار دفاعی و هجومی تیم به یک اندازه قدرت دارد و این توازن باعث شده تلاطمی در روند کاری اش بوجود نیاید.
 
*پرسپولیس با توجه به زمان باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی در کدام پست نیاز به بازیکن جدید دارد؟
- با توجه به اینکه این تیم باید به زودی در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند فکر می کنم یک دفاع ششدانگ مانند سید جلال نیاز دارد تا حسینی از تنهایی در این پست در بیاید. قطعا درگیر شدن پرسپولیس در دو جام می تواند کار را برای سید جلال تنها سخت کند.
 
* در مسابقات پیش روی این تیم کدامیک از رقبا می تواند برای این تیم در راه رسیدن به قهرمانی مشکل ساز باشند؟
- به اعتقاد من تراکتورسازی که رقیب مستقیم پرسپولیس است و ذوب آهن. این دو، تیم هایی هستند که می توانند برای برانکو و شاگردانش دردسرساز باشند. فوتبالی که از سایر رقبا در لیگ دیده ام در حدی نیست که بتواند مانع از رسیدن پرسپولیس به عنوان قهرمانی باشد.
 
*چه اندازه برای این تیم بخت قهرمانی قائل هستید؟
- خیلی زیاد. اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد پرسپولیس شایسته ترین تیم برای دستیابی به این عنوان است. فکر کنم رقبای این تیم هم با این نظر من هم عقیده باشند. هواداران این تیم سالهاست طعم قهرمانی را نچشیده اند و حالا وقت آن رسیده با یکی از بهترین پرسپولیس های سال های اخیر این شادی را دوباره تجربه کنند.
 
*لیگ قهرمانان آسیا چطور؟
هم مربی تیم تجربیات زیاد بین المللی دارد و هم پرسپولیس با در اختیار داشتن 7، 8 ملی پوش چیزی برای لیگ قهرمانان آسیا کم ندارد. فکر نمی کنم پرسپولیس مشکلی برای صعود از گروهش داشته باشد انشاءالله آنجا هم نتایج خوبی کسب خواهد کرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس درخشان
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین