اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۸۰۸

سایپا چیزی ندارد که داوری بخواهد از ما حمایت کند

سرمربی ساپیا گفت: بازی 6 امتیازی دوم خودمان را بردیم و شرایط خودمان را در جدول با دو بردی که آوردیم بهتر کردیم.
۱۷:۱۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین فرکی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پدیده در نشست خبری گفت: بازی حساسی برای هر دو تیم بود. در نهایت دو تیم یکدیگر را ارزیابی کردند. بازی 6 امتیازی دوم خودمان را بردیم و شرایط‌مان را در جدول با دو بردی که آوردیم بهتر کردیم. امیدوارم روند موفقیت‌هایمان ادامه پیدا کند و به آنچه شایسته‌اش در جدول لیگ هستیم برسیم.

حسین فرکی در پایان دیدار اظهارداشت: یک عذرخواهی به خاطر عدم حضورم در کنفرانس قبل از بازی باید از همه داشته باشم، تأخیر پرواز این اجازه را نداد تا در خدمت شما باشم و باز هم اتفاق ساختمان پلاسکو را به همه خانواده بزرگ آتش‌نشان تسلیت می‌گویم. امروز بازی حساسی بود هر دو تیم در شرایط خوب جدول قرار ندارند همچنین هفته گذشته تیم‌هایی که در انتهای جدول بازی می‌کنند شرایط حساسی دارند و این یک استرس در کل مجموعه و بازیکنان بوجود آورده است، این استرس در تایم اول به چشم می‌امد و حتی بیشتر از تایم دوم دیده می‌شد.

وی افزود: استرس بر روی بازیکنان نیز تاثیرگذاشته بود، آنها یک موقعیت خوب داشتند که حامد لک در نیمه اول عملکرد خوبی داشت البته ما دو موقعیت داشتیم که بچه‌ها خوب استفاده نکردند، بین نیمه در صحبتی که با بازیکنان داشتم آنها را متوجه موقعیت‌ کردم و گفتم اگر حریف را کنترل کنیم 15 تا 20 دقیقه اول توانایی برد را داریم. البته با تمام احترامی که به مهاجری دارم این حرف‌ها را به بازیکنانم گفتم.

سرمربی تیم سایپا در ادامه صحبت‌های خود گفت: نیمه دوم مالکیت توپ را داشتیم ، فکر می‌کنم نیمه اول نسبت به حریف خوب عمل کردیم و در آخر ضربه پنالتی نیز تبدیل به گل شد. به 6 امتیاز سیاه‌جامگان و پدیده نیاز داشتیم و با 2 برد شرایط تیم از لحاظ روحی خوب شد، بازیکنان تازه وارد هم کم کم خود را در تیم پیدا می‌کنند. امیدوارم تلاش بچه‌ها در هفته آینده طوری باشد که آنچه شایسته تیم در جدول است رقم بخورد.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: خواهش می‌کنم سئوال حاشیه‌دار نپرسید، من و سایپا به هیچ عنوان علاقه‌ای به حاشیه نداریم و در مورد داوری هیچ صحبتی ندارم. هفته قبل نیز اتفاقاتی که رخ داد باعث نشد من در مورد داوری صحبت کنم، ما بیشتر از داوران ضربه خوردیم، سایپا چیزی ندارد که داوری بخواهد از ما حمایت کند، نه تماشاچی‌داریم نه چیز خاصی که داوران بخواهند از ما حمایت کنند ضمن اینکه داوران ما شریف هستند. این دیدگاه نسبت به آنها خوب نیست.

فرکی در ادامه خاطرنشان کرد: با اتفاقاتی که برای این 2 تیم استان شما رخ داده به شما حق می‌دهم که از داوری ناراحت باشید. هفته قبل بنده اولین نفری بودم که با خداداد عزیزی صحبت کردم ، معنی این حرف این است که ما خودمان را جای شما قرار می‌دهیم و ناراحت هستم هم برای مردم این استان و هم برای تیم سیاه‌جامگان.انشاالله در ادامه تیم شما شرایط خوبی پیدا کند، خداداد عزیزی دوست خوب ما است و آرزوی موفقیت برای او دارم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زرگری بازی قبل برای ما سوت زد، پنالتی که او گرفت به هیچ عنوان درست نبود و ما با همین داوری بازی را از دست دادیم، در بازی نفت مسجد سلیمان هم این اتفاق رخ داد و کارشناسان نیز این موضوع را تائید کردند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فرکی سایپا
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین