اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۶۰۸

بزودی درباره جدایی‌ام از استقلال حرف خواهم زد

مدافع جدید تیم فوتبال صبای قم گفت:ما بازی حساسی با پرسپولیس داریم و به خاطر این بازی حساس نمی‌خواهم در مورد نحوه جدایی‌ام از استقلال صحبت کنم.
۱۳:۲۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| میثم مجیدی درخصوص حضورش در تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: قراردادم را به صورت رسمی امضا کردم و به امید خدا می‌خواهم یک نیم‌فصل خوب را در این تیم داشته باشم.

 

وی درخصوص آخرین شرایط صبا نیز گفت: من از روز گذشته در تمرینات این تیم شرکت کردم و فکر می‌کنم صبا در نیم فصل دوم شرایط بدی نداشته باشید.

 

وی افزود: تصور من این است که با اضافه شدن چند مهره به تیم صبا بتوانیم عملکرد خوبی داشته و در ادامه تیم را از این جایگاه خارج کرده و از ته جدول به رده‌های بالای جدول برسیم.

 

بازیکن نیم فصل اول استقلال درخصوص اینکه ظاهرا از نحوه جدایی‌اش از این تیم ناراحت بوده است گفت: نمی‌خواهم در این شرایط که تیمم یک بازی حساس و سنگین مقابل پرسپولیس دارد در مورد استقلال حرف بزنم. دوست دارم این بازی تمام شود و بعدا در مورد این مساله صحبت کنم.

 

وی درخصوص اظهارنظر مرفاوی مبنی بر اینکه قرار است از مجیدی در چند پست استفاده شود گفت: صحبت‌هایی را با کادر فنی صبا انجام  دادم و هنوز مشخص نیست در چه پستی بازی می‌کنم اما ان‌شاءالله کادر فنی هر تشخیصی بدهد در خدمت تیم خواهد بود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال مجیدی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین