اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۵۷۱

پرسپولیسی‌ها 10سال است قهرمان نشده‌اند و خیلی عجله دارند

کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز امید بسیار زیادی به قهرمانی تیمش در لیگ برتر دارد چراکه اختلاف چهار امتیازی با پرسپولیس را قابل جبران می‌داند.
۰۴:۰۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  مهدی کیانی کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز امید بسیار زیادی به قهرمانی تیمش در لیگ برتر دارد چراکه اختلاف چهار امتیازی با پرسپولیس را قابل جبران می‌داند به شرطی که همه‌چیز عادلانه باشد و بازی‌ها به صورت همزمان انجام شود نه اینکه آنها همیشه زودتر از پرسپولیس بازی کنند. او کری جالبی هم برای پرسپولیسی‌ها خواند چرا که معتقد است پرسپولیسی‌ها چندین سال است که قهرمان نشده‌اند و انگار برای قهرمانی خیلی عجله دارند چون از الان در مصاحبه‌های‌شان اعلام می‌کنند که قهرمان لیگ هستند.
 
مقابل پیکان پیروز شدید. بازی چطور بود؟

یکی از بازی‌های خیلی سخت ما بود. من به آقای جلالی برای ساختن چنین تیمی تبریک می‌گویم چون تیم خیلی خوبی دارند و تا الان کسی در شهر قدس پیکان را نبرده بود. ما هم هفته قبل از آن دو امتیاز خانگی از دست داده بودیم و به بچه‌های ما برخورده بود و خیلی تلاش کردیم و برد خوب و شش امتیازی به دست آوردیم.
 
پیکان را چطور تیمی دیدی؟

تیم خیلی خوب و یکدستی است و به آنها تبریک می‌گویم اما ما هم تراکتور هستیم و اگر می‌خواستیم قهرمان شویم باید می‌بردیم. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما مهم سه امتیاز بود که گرفتیم.
 
حرف از قهرمانی زدی، واقعا این چهار امتیاز اختلاف با پرسپولیس قابل جبران هست؟

صد درصد، هنوز 12 هفته مانده است و جدول خیلی بالا و پایین می‌شود. چون تیم‌های مدعی با هم بازی دارند. ما هفته به هفته امتیازات را جمع می‌کنیم و به صدر جدول می‌رسیم.
 
فکر می‌کنی پرسپولیس امتیاز از دست خواهد داد؟

صد درصد امتیاز می‌دهند. بازی‌های سخت پرسپولیس هنوز مانده و جلوی ما هم بازی سختی دارند و تلاش می‌کنیم که ببریم. همه تیم‌ها زحمت می‌کشند و ان‌شاءا... هر کسی که بیشتر تلاش کند موفق باشد.
 
البته بازی شما و پرسپولیس در تهران است و انگار بازی برای شما سخت‌تر است؟

نه، ما در آزادی خیلی راحت‌تریم. چون هواداران ما می‌آیند و همیشه در این سال‌ها با حمایت هواداران خوب‌مان در آزادی راحت‌تر بوده‌ایم.
 
قلعه‌نویی بعد از بازی با صنعت نفت اعلام کرد که روی اشتباهات بچگانه گل خوردیم و در یکی، دو بازی دیگر هم اعلام کرد که شانس آوردیم برنده شدیم و حق‌مان نبود که ببریم. ادامه این روند برای شما در آینده مشکل‌ساز نمی‌شود؟

بله، باید بهتر کار کنیم. ما در بازی با پیکان هم راحت می‌توانستیم برنده شویم و فوتبال همین است. ما دو، سه هفته خوب نبودیم اما جلوی پیکان خوب کار کردیم و هفته‌ به هفته بهتر می‌شویم. تمام تمرکزمان این است که اول گل نخوریم و بعد هم گل بزنیم و ببریم.
 
بازی بعد شما داربی تبریز مقابل ماشین‌سازی است. چه تصوری از این بازی داری؟

بازی سختی است. ماشین‌سازی تیم خیلی خوبی است و مربی خوبی دارد و ما جای اشتباه نداریم و تلاش می‌کنیم تا نتیجه بگیریم.
 
فرهاد کاظمی هم مربی کاربلدی است. این قضیه برای شما مشکل‌ساز نمی‌شود؟

هیچ تیمی آسان نیست و همه تیم‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و کار سختی است. ماشین‌سازی تیم خیلی خوبی است اما با بودن فرهاد کاظمی کار برای ما سخت‌تر هم می‌شود ولی اگر برای قهرمانی می‌خواهیم جلو برویم باید ببریم.
 
مهدی طارمی هم اعلام کرده بهانه‌های تراکتوری‌ها خنده‌دار است. در این رابطه چه نظری دارید؟

چه بهانه‌ای؟ ما تا الان جلوتر از پرسپولیس بازی کرده‌ایم و چرا همیشه پرسپولیس باید بعد از ما بازی کند؟ وقتی دو تا تیم برای قهرمانی جلو می‌روند چرا باید این‌طوری باشد؟ کجای دنیا این‌طوری است؟ این همه ما اول بازی کردیم و حالا هم پرسپولیس قبل از ما بازی کند یا همزمان بازی‌ کنیم. ما که برای بازی همزمان مشکلی نداریم.
 
در تمام دنیا هم دو، سه هفته پایانی بازی‌ها همزمان است. یعنی انتظار دارید از الان بازی‌ها همزمان باشد؟

ما که نباید هر هفته جلوتر از پرسپولیس بازی کنیم. دو تا تیمی که برای قهرمانی می‌جنگند باید از الان بازی‌ها همزمان باشد و هر 12 بازی باقی‌مانده همزمان برگزار شود. مگر قرار نیست هر دو تیم برای قهرمانی بروند؟ پس باید عدالت رعایت شود. البته هنوز برای قهرمانی زود است اما اگر دنبال فوتبال پاک هستیم عدالت باید رعایت شود و بهتر است بازی‌ها همزمان باشد. ما بهانه نمی‌آوریم و حرف‌مان را در زمین می‌زنیم اما این حرف‌ها روی اصول نیست و نباید هیچ فرقی بین تیم‌ها باشد. پرسپولیسی‌ها هم از الان مصاحبه کرده‌اند که قهرمان هستند. کجا قهرمان هستید؟ هنوز 12 هفته مانده اما پرسپولیسی‌ها بریده‌اند و دوخته‌اند. شاید هم چون 10 سال است قهرمان نشده‌اند عجله دارند و از الان می‌گویند قهرمان هستند اما ما عجله‌ای نداریم و ما برای هر دو جام تلاش می‌کنیم و در هر دو جام هم قهرمان می‌شویم.
 
عده‌ای هم می‌گویند تراکتوری‌ها بحث بازی همزمان را پیش کشیده‌‌اند تا تمرکز پرسپولیسی‌ها را بهم بریزند. واقعا چنین قصدی دارید؟

نه، ما هم تمرکز داریم و دنبال این حرف‌ها نیستیم. اختلافی هم با پرسپولیس نداریم و تفاوت دو تیم فقط یک بازی است. ما هم زحمت می‌کشیم و همه تیم‌ها در زمین حرف‌شان را بزنند تا هر کسی که حقش است قهرمان شود.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
آقای کیانی احسن ازاین حرفت خوشم آمد پرسپولیسی ده سال قهرمان نشده اند الان عجله دارند
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین