اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۳۶۰

زندگی من به همراه فوتبال همه ریسک است

سرمربی سابق سپاهان و کنونی الشحانیه قطر دلیل جدایی‌اش از تیم اصفهانی را مشکلش با مدیریت باشگاه عنوان کرد.
۱۱:۰۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| ایگور استیماچ، سرمربی کروات و سابق سپاهان اصفهان که در این فصل هدایت تیم الشحانیه قطر را برعهده گرفته است دلیل جدایی از تیم سپاهان را مشکلاتش با مدیریت باشگاه اعلام کرد.

استیماچ درباره اینکه قبل از الشحانیه هدایت کدام تیم را برعهده داشت، گفت: در فصل گذشته به مدت 6 ماه هدایت تیم سپاهان ایران را برعهده داشتم. من با مدیریت باشگاه راحت نبودم زیرا آنها آنچه که توافق کرده بودند را برآورده نمی‌کردند به همین خاطر تصمیم گرفتم تیم را قبل از پایان فصل ترک کنم. بعد از آن اتفاق به کرواسی برگشتم و بعد از 4 ماه مدیر برنامه‌هایم با من تماس گرفت و عنوان کرد که پیشنهادی از الشحانیه دارم و سریعا این پیشنهاد را پذیرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به سابقه مربیگری در باشگاه‌های بزرگ کرواسی و ایران چرا هدایت الشحانیه که تازه از لیگ دسته دوم صعود کرده است برعهده گرفت و به نوعی این ریسک را پذیرفت، پاسخ داد: کار مربیگری در هر مکان و زمانی به همراه تیم بزرگ یا کوچک فرقی نمی‌کند. هدف من بهترین عملکرد در تیمم است. درست است من به قطر آمدم درحالیکه هیچ تجربه و ارتباطی با تیم‌های قطری نداشتم. پرسیدی که این اقدام من ریسک بود. در پاسخ می‌گویم که زندگی من به همراه فوتبال همه ریسک است زیرا خودم را تنها مربی می‌دانم.

مهرداد پولادی و رحیم زهیوی دو بازیکن ایرانی در این فصل زیر نظر استیماچ در الشحانیه بازی می‌کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین