اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۳۵۹

باخت به استقلال از خواب بیدارمان کرده است

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت، گفت: جو منفی هواداران علیه حسن هوری به دلیل این است که آنها فکر می‌کنند این بازیکن باعث شده که حسن هوری از این تیم جدا شود.
۱۰:۵۶ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| زبیر نیک‌نفس در گفت‌وگویی، در مورد شکست صنعت نفت آبادان مقابل استقلال، گفت: در بازی مقابل استقلال خوب بازی نکردیم و بازنده شدیم. چه چیزی می‌توان در مورد این بازی گفت.

وی افزود: مقابل تراکتورسازی خیلی آماده بودیم و بسیار خوب بازی کردیم. کاملا برای بازی با استقلال آماده بودیم اما نمی‌دانم چرا در این مسابقه نتوانستیم عملکرد خوبی ارائه دهیم و مستحق باخت بودیم.

هافبک صنعت نفت در مورد اینکه بازیکنان این تیم بسیار پر اشتباه ظاهر شدند، خاطرنشان کرد: برخی از بازیکنان ما در این بازی روزشان نبود. نمی‌دانم شاید در باد بازی با تراکتورسازی بودیم و شاید هم این مسئله دلیل دیگر داشت. به هر حال این مسائل پیش می‌آید و برخی روزها روز یک بازیکن نیست. ما در مقابل استقلال یک تعویض در دقیقه 30 داشتیم و برخی بازیکنان عملکردشان چیزی نبود که در گذشته دیده بودیم. در روزی که استقلال فوق العاده بازی کرد در نهایت بازنده شدیم.

نیک‌نفس در مورد جو منفی ورزشگاه تختی آبادان و اینکه چرا هواداران آنقدر علیه حسن هوری شعار سر دادند، تصریح کرد: نمی‌دانم دلیل این مسئله چیست. بعد از جدایی نادر دست‌نشان از صنعت نفت صحبت‌هایی مطرح شده و هواداران دلیل رفتن دست‌نشان را هوری می‌دانند. بحث هوری در صنعت نفت مثل موضوع حمید استیلی در پرسپولیس شده و هر اتفاقی که در زمین می‌افتد علیه این بازیکن موضع می‌گیرند. این اتفاق هم تنها به این دلیل است که هواداران فکر می‌کنند دلیل جدایی دست‌نشان هوری بوده است.

وی در مورد اینکه هوری قهر کرده و به تمرینات نمی‌آید، گفت: او حق دارد. جو بازی مقابل استقلال خیلی بهتر از بازی با صبا بود. در بازی با صبا از همان لحظه‌ای که برای گرم کردن وارد زمین شدیم علیه هوری شعار سر دادند. در بازی با استقلال به خاطر 4 امتیازی که در دو بازی قبلی گرفته بودیم همه برای حمایت آمده بودند و در اواسط بازی علیه هوری جو متشنج شد. بعد از این اتفاقات هم بغض هوری ترکید و به قول گزارشگر برنامه نود با صحبت‌هایی هم که مطرح کرد پل‌های پشت سرش را خراب کرد. باشگاه اعلام کرده این بازیکن مدتی برای آرام شدن جو از کنار تیم دور شده و به زودی باز می‌گردد.

هافبک صنعت نفت در مورد دیدار تیمش مقابل سپاهان، گفت: کیفیت زمین سپاهان تیم را به برگزاری یک بازی خوب امیدوار می‌کند. اگر بازی با تراکتورسازی باعث شد ما در باد آن عملکرد خوب بخوابیم شکست سنگین مقابل استقلال تیم را از این خواب بیدار کرده است. مقابل سپاهان تمام تلاشمان را می‌کنیم تا عملکرد خوبی ارائه دهیم. بازی با استقلال را باید فراموش کنیم. باور کنید استقلالی‌ها در این بازی برای جنگ آمده بودند و هر کدام به اندازه سه نفر می‌دویدند. امیدوارم در ادامه لیگ هواداران از تیم حمایت کنند تا بتوانیم به شرایط خوبی برسیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین