اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۲۵۲

سرنوشت پدیده یورو فرانسه چه خواهد شد

یکی از مهمترین اخبار این روزهای لیگ جزیره سرنوشت «دیمیتری پایت» بوده که با اختلافات فراوان در وستهام و بازی‌های جدید تیم مارسی آینده شومی در انتظارش است.
۱۴:۴۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| شاید پدیده یورو 2016 ، آن زمان که پایش در یک کفش کرد که خواهان جدایی از وستهام یونایتد هست این روزهای خودش را نمی‌دید.

آینده «دیمیتری پایت» اکنون یکی از مهمترین اخبار جزیره شده است. 2 هفته گذشته این ستاره 29 ساله به باشگاه اظهار داشت که دیگر برای وستهام بازی نخواهد کرد.

تیم‌های زیادی برای خریدش دست به کار شدند که مهمترینش تیم فرانسوی مارسی بود. بسیاری از مطبوعات مشکل اصلی پایت را خانوادگی دانسته و معتقد بودند ستاره فرانسوی به علت نارضایتی همسرش از زندگی در لندن خواهان پیوستن به فرانسه است.

باشگاه وستهام از تصمیم وی بسیار عصبانی شد زیرا بهترین بازیکنش قصد رفتن کرده بود. خیلی زود محبوبیت طرفداران به تنفر بدل شد تا بازی در پایتخت انگلیس چیزی غیرممکن برای دیمیتری رقم خورد.

از طرف دیگر مارسی فرانسه در آخرین پیشنهادش 22.5 میلیون پوند را عنوان کرد. چکش‌ها که تمام این قضایا را زیر سر آنها دانسته درخواست سومشان را نیز رد کردند تا پول بیشتری دریافت کنند.

با این اتفاق‌ها، مارسی از خرید پایت منصرف شد و حالا باید دید ستاره فرانسوی چه آینده پیش رو خواهد داشت.

طبق اخبار رسانه‌های فرانسوی تیم نیس نیز علاقه‌مند به جذب وی است ولی آیا آنها بیش از 23 میلیون پوند برای خرید دیمیتری پرداخت می‌کنند؟

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پایت فرانسه
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین