اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۲

امیدواری مهدوی کیا به پرسپولیس

مهدوي‌كيا: هوادار بيايد، بنيادكار را هم مي‌بريم.
۱۰:۳۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مهدی مهدوی‌کیا روز گذشته تمایل نداشت راجع به پرسپولیس حرف بزند اما به خواسته ما گردن نهاد و این حرف‌های اوست.

فكرش را مي‌كرديد پرسپوليس سه گل از لخويا دريافت كند؟
تك امتياز بازي با لخويا هم مي‌توانست پرسپوليس را در صدر نگه دارد اما متأسفانه پرسپوليس باخت تا همه چيز به بازي آخر و اما و اگر كشيده شود.

فكر مي‌كني در ديدار آخر با بنيادكار چه اتفاقي مي‌افتد؟
من فكر مي‌كنم هواداران پرسپوليس كه بهترين هستند براي حمايت تيم محبوب‌شان در روز ۱۶ ارديبهشت بازهم به ورزشگاه بيايند و با پر كردن ورزشگاه آزادي مانند ديدار با النصر عربستان، روز باشكوه ديگري را خلق كنند تا پرسپوليس در يك روز استثنايي ديگر جشن صعود بگيرد.

يعني اگر ورزشگاه پر شود بنيادكار را مي‌برند؟
بله، در معرفت و مرام هوادار پرسپوليس هيچ شك و ترديدي وجود ندارد و من اطمينان دارم بنيادكار در يك ورزشگاه پر از هوادار شكست مي‌خورد.

در مورد برانكو چه نظري داريد، اين مربي مي‌تواند در آسيا و ليگ كار خاصي براي پرسپوليس انجام دهد؟
نبايد از برانكويي كه يك هفته است به فوتبال ايران آمده انتظار معجزه داشت. من اين‌طور جواب شما را مي‌دهم كه پرسپوليس بايد اين فصل را در آسيا و ليگ برتر به سلامت پشت سر بگذارد تا ان‌شاءا... در سال آينده دوباره بهترين نتايج را كسب كند.

ماجراي درگيري خانزاده با يك هوادار را شنيده‌ايد؟
بله، پيراهن پرسپوليس حرمت دارد و همه چيز اين تيم زير ذره‌بين است. وقوع چنين مسائلي اصلاً به سود پرسپوليس نيست و به شدت به تيم لطمه مي‌زند.

شما براي تشويق پرسپوليس مقابل بنيادكار به ورزشگاه مي‌رويد؟
احتمالاً من در خارج از كشور خواهم بود اما اگر در ايران باشم حتماً براي ديدن بازي تيم محبوبم در ورزشگاه حاضر خواهم شد.

مهدوي‌كيا به مراسم قرعه‌كشي رفت

علاقه كيا به همگروه شدن با تيم‌هايي نظير آژاكس، بايرن و...مهدي مهدوي‌كيا مدير فني تيم ملي زير ۱۱ سال كشورمان به عنوان مهمان ويژه راهي اتريش شد تا در مراسم قرعه‌كشي مسابقات زير ۱۱ سال كه بعد از ظهر امروز برگزار مي‌شود شركت كند. مهدي مهدوي‌كيا قبل از حضور در اين مراسم به خبرورزشي گفت كه دوست دارد تيم ايران با تيم‌هاي بايرن، آژاكس و تيم‌هاي بزرگ ديگر همگروه شود تا محك مناسبي بخورد. اين مسابقات از اول خرداد ماه آغاز خواهد شد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین