اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۱۶۴

بازیکن پرسپولیس به ستوه آمد؛آنها که فحش می دهند را به خدا می سپارم

خرید نیم فصل پرسپولیس اعلام کرد: «وقتی از سه تا تیم حاضر آذربایجان در لیگ برتر هیچ کدوم مرا نمی خواهند و در لیست مازاد تیم ماشین سازی قرار گرفته بودم، چه انتظار از من داشتید.»
۰۴:۵۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سامان نریمان جهان که از خطه تبریز در نیم فصل به پرسپولیس آمده مورد غضب عده ای از هواداران تیم های این شهر قرار گرفته و آنها با حمله به پیج او دراینستاگرام به او و خانواده اش فحش و ناسزا گفته اند.

حجم فحاشی ها به قدری بود که نریمان جهان را به واکنش واداشت و او با انتشار متنی پاسخ آنها را در صفحه اجتماعی خود داد.

نریمان جهان نوشت: «عده ای بسیار اندک از به ظاهر هواداران تراکتور در پیج من ناسزا و فحش های رکیک و بعضا هم خانوادگی به من داده اند، که واقعا متاسفم برای اینها و بهشون میگم که با این کارهاتون دل مرا که نه بلکه دل هزاران طرفدار واقعی بنده و فوتبال را ناراحت می کنید و این به دور از بدیهیات اخلاقی است و منصفانه نیست.

هر چند من یک بازیکن حرفه ای هستم و به این مسایل و فحش ها اهمیت نمی دهم و می دانم که از ناحیه هوادارنماها هست، ولی خانواده من چه گناهی دارند !!!؟؟؟؟

دوست عزیزی که فحش و بد و بیراه می نویسی، از شما می پرسم: وقتی از سه تا تیم حاضر آذربایجان در لیگ برتر هیچ کدوم مرا نمی خواهند و در لیست مازاد تیم ماشین سازی قرار گرفته بودم، انتظار داشتی بروم خونه، پشت تلویزیون بنشینم و یک کیلو تخمه هم بزارم جلوم و به بازی های لیگ فوتبال تماشا کنم !!!!؟؟؟؟

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین