اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۷۷
نویر: آرتورو هافبکی در کلاس جهانی است

سامر: ویدال آماده کاری است که ما در این فصل به دنبالش هستیم

مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ اعتقاد دارد که ویدال آماده کمک به این تیم برای رسیدن به عناوین قهرمانی در فصل ۱۶-۲۰۱۵ است.
۱۲:۰۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-ماتیاس سامر که عصر روز گذشته (سه‌شنبه) در مراسم رونمایی از آرتورو ویدال، خرید جدید بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا حضور داشت، به سایت رسمی این باشگاه آلمانی گفت: ویدال با یوونتوس فصل گذشته چهارمین قهرمانی متوالی یوونتوس را در سری A تجربه کرد، از این رو آرتورو آماده کاری است که ما در این فصل به دنبالش هستیم. ما نیاز به بازیکنانی کلیدی داریم که پیش از این اینجا بوده‌اند. از اینکه ویدال حالا پیراهن بایرن‌مونیخ را بر تن دارد، خیلی خوشحالیم و از این بابت رضایت داریم.

ژابی آلونسو، هافبک اسپانیایی سرخپوشان مونیخی هم اظهار داشت: ویدال فوتبالیستی جادویی است و دقیقاً همان بازیکنی است که ما نیاز داشتیم. او در یوونتوس و تیم ملی شیلی نشان داد که چه فوتبالیست خوبی است. آرتورو شناخت خوبی هم از بوندس‌لیگا دارد و ما را به لحاظ تیمی قویتر می‌کند. ویدال قادر به بازی در چندین پست است.

مانوئل نویر، دروازه‌بان ملی‌پوش باواریایی‌ها هم با خوشامدگویی به هافبک جدید این تیم عنوان کرد: ویدال هافبکی در کلاس جهانی است. او در مسابقات کوپا آمه‌ریکا و لیگ قهرمانان اروپا هم قدرتمند ظاهر شد. ما امید زیادی به او داریم.

ویدال با قراردادی چهار ساله به ارزش 40 میلیون یورو خود را تا سال 2019 به قهرمان آلمان متعهد کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین