اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۹۸

جلالی: سرمربی پاس هم بودم نسبت به قانون بازیکن - سرباز هشدار می‌دادم

- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: من همان موقع که سرمربی تراکتورسازی و پاس تهران هم بودم نسبت به حضور بازیکنان سرباز در تیمهای نظامی و ضرر این قانون برای سازندگی در فوتبال هشدار می‌دادم.
۱۵:۲۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-انتقادهای مجید جلالی از حضور بازیکنان جوان مشمول خدمت دوران سربازی در تیمهای نظامی مثل تراکتورسازی با واکنش سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مواجه شد. عباسی در گفتگویی اعلام کرد که چرا جلالی زمانی که سرمربی تراکتور بوده و ۹ بازیکن سرباز داشته است و یا زمانی که در تیم پاس تهران با بازیکنان سرباز کار می‌کرده، انتقادی نداشته است.

جلالی در این‌باره گفت: من حتی زمانی که سرمربی پاس و تراکتورسازی هم بودم نسبت به این قانون هشدار دادم و گفتم که چنین چیزی به ضررر فوتبال و سازندگی است و باید یک راه حل اساسی برای آن اندیشیده شود.

وی افزود: اصلا چه کار به من دارند؟ کاری که درست نیست نباید صورت بگیرد.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: همین الان باشگاه سایپا موضوعی را مطرح کرده و می‌خواهد تیمهای پایه را جمع کند. این باشگاه کلا از تیمداری در بخش پایه دلسرد است که بخشی از آن مربوط به همین قانون سربازان است. بازیکنان تا به مرحله بهره برداری می‌رسند باید به یک باشگاه نظامی بروند و این اصلا درست نیست.

جلالی در پایان گفت: همان موقع که در پاس بودم گفتم که این کار صحیح نیست. حل این موضوع و کمک به فوتبال نیاز به کار کارشناسی دارد تا بتوان از سرمایه‌های فوتبال بهتر بهره برداری کرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سایپا جلالی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین