اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۷۸۸

ساز ناکوک دوومیدانی و بی‌تدبیری فدراسیون

رئیس فدراسیون دوومیدانی در حالی می‌گوید همه وزشکاران در اردو شرکت دارند که از 28 نفر دعوت شده تنها 5 نفر در اردو حضور پیدا کردند.
۰۳:۳۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  تعدادی از ملی‌پوشان دوومیدانی روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای نسبت به بی توجهی‌های فدراسیون و عدم اجرای برنامه‌ها اعتراض خود را اعلام کردند و تاکید کردند تا زمانی که این وضعیت اصلاح نشود در تمرینات و اردو حضور پیدا نمی‌کنند. آنها همچنین از وزیر ورزش درخواست کردند تا دیر نشده نسبت به این وضعیت تدبیر کند.

در همین رابطه مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی که ظاهرا از وضعیت اردوها و تعداد نفرات حاضر بی‌اطلاع است، در گفت‌وگویی اعلام کرد همه نفرات در اردو حضور دارند و این در حالی است که از میان 28 دوومیدانی کار دعوت شده تنها به تعداد انگشت‌های یک دست در ورزشگاه آفتاب انقلاب حضور پیدا کردند و سایر نفرات تمایلی به اردوها نشان نداده‌اند.

هفته گذشته نیز احسان حدادی، نایب قهرمان المپیک لندن نسبت به برنامه‌های فدراسیون واکنش نشان داده بود و کیهانی را فردی بدقول خطاب کرد.

به گزارش فارس، با وجود این مسائل و اعتراض ملی‌پوشان، مشخص نیست فدراسیون دوومیدانی برچه مبنایی در این هوای سرد و آلوده تهران اقدام به برگزاری اردو در سالن آفتاب انقلاب کرده است.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین