اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۶۹۸

در تیم من نه بازیکن قلیانی هست و نه سیگاری

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: در تیم گسترش فولاد نه بازیکن سیگاری وجود دارد نه قلیانی.
۱۳:۴۵ - ۱۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| فراز کمالوند بعد از پایان نشست دانش‌افزایی مربیان در خصوص این جلسه گفت: با توجه به اینکه یک مدرس خوب از کشور انگلستان به تهران سفر کرده و در لیگ جزیره سابقه همکاری دارد، به همین علت من از این کلاس‌ها استقبال می‌کنم و امیدوارم چنین جلساتی برگزار شود.

 

وی در خصوص اینکه برانکو و کی‌روش با یکدیگر اختلاف دارند و شایعه استعفای او مطرح شده است، گفت: این اختلافات به فوتبال ما لطمه می‌زند، ما نباید به سمت‌وسویی برویم که مثلاً بحث استعفا اتفاق بیفتد. تیم ملی نتایج خوبی گرفته و در راه جام جهانی قرار دارد. بهترین راه این است که تاج یک جلسه بگذارد و اختلاف این دو نفر را برطرف کند.

 

کمالوند در خصوص اینکه برخی از مربیان حاضر در کلاس به زمان برگزاری آن اعتراض داشتند، گفت: این کلاس‌ها می‌شد از لحاظ زمانی در وقت بهتری برگزار شود، اما ظاهراً برنامه مدرسین به شکلی بوده که در این تاریخ می‌توانستند در تهران حاضر باشند.

 

وی همچنین در خصوص نقل و انتقالات گسترش فولاد گفت: محسن حمیدی و محمدرضا خلعتبری از جمع ما جدا شدند و نصرتی و اوسانی به تیم ما اضافه شده‌اند.

 

سرمربی تیم گسترش فولاد در خصوص اظهارات هراتیان و حضور بازیکنان سیگاری و قلیانی در فوتبال ایران، گفت: من نمی‌دانم و بعید است که چنین اتفاقی رخ دهد. در تیم من نه بازیکن سیگاری هست و نه قلیانی.

 

وی در پاسخ به این سوال که ویسی مدعی شده برخی بازیکنان قلیان می‌کشند گفت: شاید گه‌گاه چنین اتفاقی رخ دهد، اما سیگار را هرگز قبول نمی‌کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین